23/09/07 Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

heeft deze tocht een hoog technisch gehalte, daarmee bedoel ik sporen en single tracks MAAR dan wel met beide kanten prikkeldraad of dergelijke want daar heb ik een hekel aan :wink:
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Na vorige week zondag Opbrakel wordt het deze maal Oudenaarde.
Samen met Brugse Juju gaan we ons nog eens goed laten gaan. Vooral tijdens de afdalingen :lol: .
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

hopelijk geraak ik overal op :wink: kan toch aardig stukske naar boven trappen [-o< is wel tijdje geleden dak nog zware tt heb gereden, laatste 2waren plat maar dan wel gem van 25 op 50km dus conditie ok :lol:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

laagvlieger wrote:heeft deze tocht een hoog technisch gehalte, daarmee bedoel ik sporen en single tracks MAAR dan wel met beide kanten prikkeldraad of dergelijke want daar heb ik een hekel aan :wink:
Deze streek moet je gewoon echt doen ! je zult er geen hekel aan hebben :wink:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

moonrider wrote:
laagvlieger wrote:heeft deze tocht een hoog technisch gehalte, daarmee bedoel ik sporen en single tracks MAAR dan wel met beide kanten prikkeldraad of dergelijke want daar heb ik een hekel aan :wink:
Deze streek moet je gewoon echt doen ! je zult er geen hekel aan hebben :wink:
Zeker weten deze tocht blijft een uitdaging =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

heb deze streek nog nooit gereden daarmee, rij meestal kanten van brussel, heverlee, overijse, vossem , bertem e.d die tochten hebben ook altijd hoog hoogtemeter percentage :-D
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Oudenaarde zal zeker niet moeten onderdoen voor die streken rond het Brusselse,volgens mij!
Jij kan dan ook het beste een vergelijking maken tussen de beide streken,we verwachten dus een vergelijkend verslag?!
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

@ Laagvlieger.
k'heb ook al regelmatig in Vlaams- en Waals-Brabant gaan rijden.
Als je daar zonder problemen rijdt kan Oudenaarde normaal geen probleem zijn, als de benen goe zitten natuurlijk :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

ok jongens zal een verslagske maken morgen achter de tt , kijk er al naar uit om acht uur vertrekken wij ginder he en tis een uurtje rijden , zal weer vroeg dag zijn morgen dan..
Hoeveel bandendruk nemen jullie?
Allen een toffe toertocht toegewenst en da iedereen goei benen heeft zoda ge niet te veel voor mijn wielen komt rijden hé :lol: grapken hé
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Killerbee, semislicks bandjes van Vredestein, druk 2,5 en morgen hopelijk ni te druk :wink:
Post Reply