22-23/09 GP Roel Paulissen Winterslag Genk
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sintesibrother
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Swannie wrote:Hangt van uw benen afsintesibrother wrote:Is het tedoen om deze wedstrijd te rijden met 2 plateau's?
grtz
P.
Ik heb 2 benen maar start met 3 plateau's, kwestie van ééntje reserve te hebben!
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
rij al heel het seizoen met 2!El Perro Diablo wrote:Swannie wrote:Hangt van uw benen afsintesibrother wrote:Is het tedoen om deze wedstrijd te rijden met 2 plateau's?
grtz
P.
Ik heb 2 benen maar start met 3 plateau's, kwestie van ééntje reserve te hebben!
Zowel flanderscup, BK, WC houffa,..
Dus hier zou het ook wel lukken zeker.
Zijn het lange steile stukken of eerder gelijkmatig?
grtz
P.
- scelter
- Mountainbiker
Alleen eraf rijden is idd een makkie, maar het wordt wel een ander verhaal wanneer ge er met een 100tal achter elkaar door rijdt. Uitwijken of remmen is geen optie als er eentje tegen de vlakte gaat.fillevlo wrote:ge kunt hier gerust mee 2 plateaus rijden ben vandaag geweest, het ligt er supergoe bij, je kan zelfs makkelijk met fast fred banden rijden en die gevaarlijke afdaling, die is helemaal niet zo gevaarlijk als gezegd word hoor, gewoon langs rechts eraf is een makie, succes allemaal
Ik neem de afdaling liefst links langs de boom, dan kunt ge het stijle stuk recht op recht gaan. Minder kans op schuifpartijen.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
En hoe zal het zijn als de vermoeidheid toeslaat na 3 à 4 ronden. Vorig jaar hebben er zich toch verschillende bikers serieus mispakt!scelter wrote:Alleen eraf rijden is idd een makkie, maar het wordt wel een ander verhaal wanneer ge er met een 100tal achter elkaar door rijdt. Uitwijken of remmen is geen optie als er eentje tegen de vlakte gaat.fillevlo wrote:ge kunt hier gerust mee 2 plateaus rijden ben vandaag geweest, het ligt er supergoe bij, je kan zelfs makkelijk met fast fred banden rijden en die gevaarlijke afdaling, die is helemaal niet zo gevaarlijk als gezegd word hoor, gewoon langs rechts eraf is een makie, succes allemaal
Ik neem de afdaling liefst links langs de boom, dan kunt ge het stijle stuk recht op recht gaan. Minder kans op schuifpartijen.
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
jammer genoeg niet roger, ik was t van plan maar ik moet zaterdag naar een trouwfeest, t zijn foto s van de vorige keer toen we samen reden.Liberodger wrote:Ik zou dat zeker doen als ik wat jonger zou zijn, maar de competitie ga ik aan de jongeren laten. Overal op en af is plezierig, maar dan onder minder stresserende omstandigheden.frawiwi wrote:Dit is bijna de top van de terril, het laatste stuk recht naar boven lijkt me oninneembaar met de fiets, uiteraard zijn er wel onder ons die erop geraken, Roger ik ben zeker van jou, maar voor gewone stervelingen is dit enkel in je dromen, vandaar waarschijnlijk dat t er niet in komt
Ik vind de klim op zich al best lastig,
Met pijn in het hart moet ik deze laten voorbijgaan, ik had er graag bijgeweest. Roger rij jij mee?
Alvast veel succes, groeten wim![]()
Uit u reaktie maak ik op dat je in Genk verblijft op dit moment (gezien de foto's) , of heb ik dat mis?
ik zie er naar uit om terug te komen .
grtjs
kben juist terug van winterslag, en ik heb afgezien
twaren 5 ronden ipv3 dus had ik te weinig drinken mee
kmoest ook helemaal laatste starten, maar na de eerste bocht had ik er al een stuk of 5 ingehaald. tijdens de eertse lange beklimming nog eens een stuk of 5...en daar is het bij gebleven. te snel vertrokken en mijne motor opgeblazen
en die laatste ronde was er echt te veel aan, op karakter overal naar boven gereden. kben toch blij dat ik hem volledig heb uitgereden
khad 14.7avs en nu eerst rusten en goed eten
iemand ergens uitslagen gevonden?
twaren 5 ronden ipv3 dus had ik te weinig drinken mee
kmoest ook helemaal laatste starten, maar na de eerste bocht had ik er al een stuk of 5 ingehaald. tijdens de eertse lange beklimming nog eens een stuk of 5...en daar is het bij gebleven. te snel vertrokken en mijne motor opgeblazen
en die laatste ronde was er echt te veel aan, op karakter overal naar boven gereden. kben toch blij dat ik hem volledig heb uitgereden
khad 14.7avs en nu eerst rusten en goed eten
iemand ergens uitslagen gevonden?