www.1st8.be
Al 12 jaar op en af vanuit Lennik/Itterbeek naar Gent om mijn skateshop te runnen.
Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Kayser Söze
- Mountainbiker
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Je mag altijd met me ruilen hoor, maar dan moet je er wel het armtierig loon ook bijnemen (39 h per week).jorgy wrote:Ik ben zelfstandig : Renovatie en karweien en internationale standenbouw.
Heb net een kalm weekje achter de rug,vorige week 55,5h gewerkt en das dan relatief kalm hé.
Dus veel tijd om met de bike te rijden zit er niet in.
Vanaf oktober wordt het pas hectisch,dan gaat het naar de 15 a 16u/dag en tkan soms al es pieken naar 20u.![]()
Das al wat anders dan 37u hé.
Wil hier geen hetze starten over zelfstandigen, maar velen klagen en sommigen misschien wel terecht, maar als ik hen dan voorstel om met mij te ruilen is de goesting rap over. Raar he?
in t leger heb je van alle beroepen en het zijn niet allemaal bierzuipende en luie klootzakken die met hun v
e pens achter ne bureau zitten, ik zou iedereen uitnodigen de klok 10 a 15 jaar terug te draaien en voor 4 a 5 maanden in de Baranja te gaan zitten aan de Drava met aan de eene kant de Serven en aan de andere kant de Kroaten die niets liever deden als elkander koud te maken, in de compount douchen onder ne emmer met gaten in, twee a drie uur aan te schuiven om misschien 10 minuten naar huis te bellen en niet weten wanneer de heren politiekers goesting hadden een vlieger naar daar te sturen met de aflossing
dus stop te zeiken op ons beroep
en had in de tijd zelf getekend