Jup..
Op een zadel 1 a 1,5 maand wachten ... uiteindelijk toch gekocht daar. Wel heel veel achter gezaagd.
Een vork 2 maanden ofzo gewacht.... niks.. Dus ook uiteindelijk niemeer achter gevraagd of gezaagd.
Is altijd hetzelfde bij Vaneyck van wat ze niet op voorraad hebben.
Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Dat dacht ik ook, want das verdomme van tijd een echte ramp, zo erg dat ik liever meer betaal bij men eigen LBS, en op 10 min trg buiten ben (allee meestal blijf ik nog wel een uurke plakkenDummy wrote:haha, ik dacht dat dit zou gaan over de ellendig lange wachtrijen die er soms staan aan de kassa :)
- fcb
- Mountainbiker
De wachtrijen zijn nie lang meer tegenwoordig . Daarstraks zelfs niemand .
Ik heb de spullen ook al op een ander willen gaan halen . Maar als je dan da prijsverschil ziet . 65 Euro tov 98(bij die dure in Westel
)
En dan nog eens de twisters......
Maar voor de rest is alles daar prima in orde vind ik , zeker in hun nieuwe vestiging !!
Ik heb de spullen ook al op een ander willen gaan halen . Maar als je dan da prijsverschil ziet . 65 Euro tov 98(bij die dure in Westel
En dan nog eens de twisters......
Maar voor de rest is alles daar prima in orde vind ik , zeker in hun nieuwe vestiging !!
-
IceCube
- Mountainbiker
- Location: Cube Ltd Race, full XT, Reba, Avid Elixir 9, Mavic CrossTrail, NN/RR
Het duurt bij Van Eyck soms wat lang vooraleer ze een artikel terug in stock hebben, maar omdat ze zo prijswaardig zijn, vliegt alles daar de deur uit. Je moet er soms rap bij zijn (maar daarvoor heb je ne fiets é).
Als je geen geduld hebt, neem dan een dagske congé in de week. Ga best niet op vrijdagnamiddag of zaterdag want dan kan het daar pokkedruk zijn.
En voor de prijs die ze daar vragen wil ik gerust even aan de kassa aanschuiven. Voorbeeld :
- Racing Ralph of Nobby Nic : 25€ (bij Chamizo / Smout / Costermans 44€ !!)
- paar Stelvio race bandjes : 53€ (bij Chamizo / Smout / Costermans 89€ !!)
Jaja, bij de moffen of dollanders vind je soms ook koopjes, kweet het. Van Eyck = no-nonsense shopping.
Als je geen geduld hebt, neem dan een dagske congé in de week. Ga best niet op vrijdagnamiddag of zaterdag want dan kan het daar pokkedruk zijn.
En voor de prijs die ze daar vragen wil ik gerust even aan de kassa aanschuiven. Voorbeeld :
Jaja, bij de moffen of dollanders vind je soms ook koopjes, kweet het. Van Eyck = no-nonsense shopping.
- fcb
- Mountainbiker
De laatste Ralphkes gingen buiten aan 15EuroIceCube wrote:Het duurt bij Van Eyck soms wat lang vooraleer ze een artikel terug in stock hebben, maar omdat ze zo prijswaardig zijn, vliegt alles daar de deur uit. Je moet er soms rap bij zijn (maar daarvoor heb je ne fiets é).
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
bel dan eens he !!Chimaera wrote:iemand die weet wat een dura-ace 12-27 cassette daar kost ?
Vestiging Aalst
Gentsesteenweg 89
9300 Aalst
tel: +32 (0)53 78 12 78
fax: +32 (0)53 70 46 67
Openingsuren Aalst
Maandag tot en met vrijdag: 9u30 - 18u30 doorlopend
Zaterdag: 9u - 17u doorlopend
Vestiging Geel
Waterstraat 31
2440 Geel
tel: +32 (0)13 33 83 77
fax: +32 (0)13 33 83 87
Openingsuren Geel
Maandag tot en met vrijdag: 10u - 18u30 doorlopend
Zaterdag: 9u - 17u doorlopend
bert
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Van Eyck mag dan misschien wel erg goedkoop zijn, de crossmax SLR disc wielen kosten daar 709 euro. Bij futurumshop.nl 619 euro. Daar moest ik toch geen twee keer over nadenken hoor.