16/09/2007 Grand Raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Via Ferrata
- Mountainbiker
En ik ben een mountainbiker en geen wandelaarIegienie wrote:dat zijn dan ook wandelaars, en geen mountainbikers he.P€T€R wrote:Oké ze bestaan dus. Blijft het feit dat de meeste wandelaars niet met een bike op hun rug gaan wandelen
.
- Special Eyes'd
- Mountainbiker
GRG 2007 bemerkingen
Post by Special Eyes'd »
Wel,
Ik had verwacht dat je 2 soorten posts ging krijgen; dees van de mannen die de singletracks uitzonderlijk interessant vonden en dees die de rit onverantwoord, slecht bevoorraad en slecht aangeduid vonden. Denk dat beide extremen een punt hebben.
Zelf was die waterputbevoorrading voor mij ook een brug te ver. Hoewel toch van gedronken en geen last gehad. EEN ZAAK was echt slecht: de communicatie omtrent de editie 2007. Was zelf ook snel op de website geweest en de marketingterm "singletrackedition" vond ik niet sterk genoeg als waarschuwing. En éénmaal je betaald had, DAN PAS kwam er wat uitleg over de techniciteit van de rit.
Nog iet; Bij een gelijkaardige rit is de bevoorrading op bv. de 70km te laat omdat de gemiddelden zo laag zijn. Liever een bevoorrading om het anderhalf uur dan uitgedrukt in km's.
Besluit : er niet genoeg van genoten, dat doe ik als ik ne keer kan doorrijden ook na een technische passage. spijtig
Ik had verwacht dat je 2 soorten posts ging krijgen; dees van de mannen die de singletracks uitzonderlijk interessant vonden en dees die de rit onverantwoord, slecht bevoorraad en slecht aangeduid vonden. Denk dat beide extremen een punt hebben.
Zelf was die waterputbevoorrading voor mij ook een brug te ver. Hoewel toch van gedronken en geen last gehad. EEN ZAAK was echt slecht: de communicatie omtrent de editie 2007. Was zelf ook snel op de website geweest en de marketingterm "singletrackedition" vond ik niet sterk genoeg als waarschuwing. En éénmaal je betaald had, DAN PAS kwam er wat uitleg over de techniciteit van de rit.
Nog iet; Bij een gelijkaardige rit is de bevoorrading op bv. de 70km te laat omdat de gemiddelden zo laag zijn. Liever een bevoorrading om het anderhalf uur dan uitgedrukt in km's.
Besluit : er niet genoeg van genoten, dat doe ik als ik ne keer kan doorrijden ook na een technische passage. spijtig
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Mannekes toch: even copy-pasten:
Op de site staat duidelijk:
Op de flyer staat duidelijk:
Op het inschrijfformulier stond duidelijk iets in de aard van:
Op de bevestingsmail van inschrijving staat:
Op de bevestingsmail ter betaling staat:
Bij de start stond op de baan in koeien van letters gespoten:
Wie al het voorgaande niet heeft gelezen is een oen en analfabeet.
Wie al het voorgaande wel heeft gelezen, niet over de nodige technische bagage beschikt, maar toch vertrekt is nog een veel grotere oen !
Al wie het voorgaande wel heeft gelezen, niet over de nodige technische bagage beschikt, maar toch vertrekt en achteraf op een publiekelijk forum ligt te klagen, da's schandalig. Dat is gewoon regelrecht de MTB-sport kapot maken. De organisatie doemen tot opdoeken.
De voorbijgaande jaren kreeg GRG kritiek omdat ze de vaste routes gebruikte. Nu steken ze variatie in het parcours, kondigen dit met de nodige toeters en bellen af, en zouden ze daarvoor worden afgerekend. Straf, zeer straf...
Besef dat Alain Poncin het de laatste jaren niet makkelijk heeft gehad om dit evenement voor ons te organiseren. Zulke reacties zouden wel eens de druppel zijn die de emmer doet overlopen. Alleszinds bedankt als volgend jaar er niets meer wordt georganiseerd
.
P.S.: ik viseer niemand en niets is persoonlijk bedoeld hoor.
Op de site staat duidelijk:
!!! Edition Spéciale Singletrack !!!
Op de flyer staat duidelijk:
Moeten er nog 5 uitroeptekens meer staan?!!! Edition Spéciale Singletrack !!!
Op het inschrijfformulier stond duidelijk iets in de aard van:
Het parcours is zeer technisch
Op de bevestingsmail van inschrijving staat:
!!! Edtition Spécial Singletrack ( non chronométrée ) !!!
Op de bevestingsmail ter betaling staat:
Deze editie is een singletrack special er is geen chrono maar het technisch niveau
van het circuit is hoger
Bij de start stond op de baan in koeien van letters gespoten:
T E C H N I Q U E ! ! !
Wie al het voorgaande niet heeft gelezen is een oen en analfabeet.
Wie al het voorgaande wel heeft gelezen, niet over de nodige technische bagage beschikt, maar toch vertrekt is nog een veel grotere oen !
Al wie het voorgaande wel heeft gelezen, niet over de nodige technische bagage beschikt, maar toch vertrekt en achteraf op een publiekelijk forum ligt te klagen, da's schandalig. Dat is gewoon regelrecht de MTB-sport kapot maken. De organisatie doemen tot opdoeken.
De voorbijgaande jaren kreeg GRG kritiek omdat ze de vaste routes gebruikte. Nu steken ze variatie in het parcours, kondigen dit met de nodige toeters en bellen af, en zouden ze daarvoor worden afgerekend. Straf, zeer straf...
Besef dat Alain Poncin het de laatste jaren niet makkelijk heeft gehad om dit evenement voor ons te organiseren. Zulke reacties zouden wel eens de druppel zijn die de emmer doet overlopen. Alleszinds bedankt als volgend jaar er niets meer wordt georganiseerd
P.S.: ik viseer niemand en niets is persoonlijk bedoeld hoor.
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Mja: sorry, het moest gewoon van mijne lever.Iegienie wrote:Mgura :![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen schande dat je nog niet klaar bent voor een speciale technische rit in Bouillon, probeer dan eerst iets gewoons in de Ardennen.
Het is wel een schande dat je die waarschuwingen in de wind slaat en dan achteraf den organisator onterecht ligt zwart te maken. De jarenlange problemen met de gemeente in het achterhoofd houdende, zou ik er dan ook niet van verschieten dat dit de laatste keer was dat we in Bouillon georganiseerd konden biken.
En nog een weetje: de pijltjes van de vaste route worden toevalligerwijze onderhouden door dezelfde organisator, met het geld van deze raid. Dus in de toekomst geen raid, is in de toekomst geen onderhoud en bordjes meer in Bouillon. Bye bye vaste routes...
Vandaar m'n voorgaande bericht.