OK.Vrijdagavond een update over het parcours.slijkcrosserke wrote:Vtt-tje wil je me vrijdagavond nog eens laten weten hoe het parcour ligt.
Kwestie van de juiste bandekes onder mijn vélo te hebben
22-23/09/07 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
- Don Cortisoni
- Mountainbiker
Post by Don Cortisoni »
Met een geeuw en een schreeuw richt een monster uit de duistere ondergrond zich op.
Uit de modder van ’t Hellebos verrijst de Duivel en brult zijn Bike Devils wakker.
Gedwee zullen dezen wekelijks weer hun hellekar nemen en zich begeven naar het front
Verbeten zullen zij weergoden, moeilijke ondergronden en ambitieuze concurrenten temmen
Daarom:
Smout uw keten en kuiten in
Pompt uw banden op en uw longen vol
Bestookt Sport Lieven met mechanische afstellingsvragen
Begeef u dit weekend naar Ingelmunster
Want inderdaad, Ingelmunster is de opener van het nieuwe winterfestijn van modder-, bos-, kerk- en boerewegels. Dit zowel zaterdag als zondag. Omwille van Koolskamp koers, zal het Koolskampse gedeelte van de Bike Devils (niet te onderschatten in aantal) alvast de zondag uitpikken.
De bedoeling is namelijk om, net als vorig jaar, met het kruim der Bike Devils wekelijks af te spreken aan de startplaats van de rit om 8u30. En er daar sportieve, maar spijkerharde duels uit te vechten.
See you this weekend!!!!!!
Uit de modder van ’t Hellebos verrijst de Duivel en brult zijn Bike Devils wakker.
Gedwee zullen dezen wekelijks weer hun hellekar nemen en zich begeven naar het front
Verbeten zullen zij weergoden, moeilijke ondergronden en ambitieuze concurrenten temmen
Daarom:
Smout uw keten en kuiten in
Pompt uw banden op en uw longen vol
Bestookt Sport Lieven met mechanische afstellingsvragen
Begeef u dit weekend naar Ingelmunster
Want inderdaad, Ingelmunster is de opener van het nieuwe winterfestijn van modder-, bos-, kerk- en boerewegels. Dit zowel zaterdag als zondag. Omwille van Koolskamp koers, zal het Koolskampse gedeelte van de Bike Devils (niet te onderschatten in aantal) alvast de zondag uitpikken.
De bedoeling is namelijk om, net als vorig jaar, met het kruim der Bike Devils wekelijks af te spreken aan de startplaats van de rit om 8u30. En er daar sportieve, maar spijkerharde duels uit te vechten.
See you this weekend!!!!!!
Hierbij wat info omtrent het parcours/inrichting :
Het parcours is in grote lijnen ongewijzigd en gaat o.a. via :
Crossparcours Ooigem
Ooigembos
Klein Zwitserland
Achterzijde containerpark en NETELS worden nog AFGEREDEN
Mandel
etc etc
Er is opnieuw een gratis hotdog na de rit
Zonneterras op de koer van Carlos
Door de regen van de laatste dagen wordt het parcours een leuke afwisseling van diverse ondergronden (zandgrond paanders; glibberige stroken in Klein Zwitserland en langs de Mandel; bosstroken etc )
Tot zaterdag en/of zondag
Het parcours is in grote lijnen ongewijzigd en gaat o.a. via :
Crossparcours Ooigem
Ooigembos
Klein Zwitserland
Achterzijde containerpark en NETELS worden nog AFGEREDEN
Mandel
etc etc
Er is opnieuw een gratis hotdog na de rit
Zonneterras op de koer van Carlos
Door de regen van de laatste dagen wordt het parcours een leuke afwisseling van diverse ondergronden (zandgrond paanders; glibberige stroken in Klein Zwitserland en langs de Mandel; bosstroken etc )
Tot zaterdag en/of zondag
- Moustache
- Kerstman
rikthebrik wrote:Na mijn val in Voormezele zal ik hier op mijn thuisbasis proberen die schouder terug een beetje los te rijden en ook de rest zal er terug deugd van hebben.
Als je mijn schouder herkent drinken we der wel ene op, gewichtheffen blijft ook belangrijk voor de revalidatie
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Juist terug van een verkenningstochtje door Ooigembos en Crossparcours.
Als ik nu nog één putje,steentje,takske,grassprietje,zandhoopke of wortelke niet weet liggen.
..........
'T ligt er al bij al nog redelijk goed bij maar wat als er een paar honderd doorgereden hebben...
Kom het maar verkennen en dan uitkijken naar den 21ste okt in Oostrozebeke bij VTTtje; die van 1km off-road rekt tot hij er 2km heeft!!!
Als ik nu nog één putje,steentje,takske,grassprietje,zandhoopke of wortelke niet weet liggen.
'T ligt er al bij al nog redelijk goed bij maar wat als er een paar honderd doorgereden hebben...
Kom het maar verkennen en dan uitkijken naar den 21ste okt in Oostrozebeke bij VTTtje; die van 1km off-road rekt tot hij er 2km heeft!!!
Helaas het vtt-debuut is uitgesteld tot volgende weekveeteeteetje wrote:Wat ik mij nog het meeste afvraag voor dit weekend is :
"Krijgen we het winter-vtt debuut van Superfanneke???
Of gaat ze nog een weekendje "baanjanet"![]()
![]()
![]()
spelen.
Benieuwd naar een reactie!!!!
Het wegseizoen zit er bijna op.
Ze mag dan were een beetje in de "moze" komen spelen.
en alst voor jundere geliek is, laat die "mozze" nog moar een bitje achterwege zulle.
alè, tot een dezer en moest een van jullie een onweerstaanbare drang hebben om te helpen met den verhuis, give me a call.
tot één dezer
- BBstijntje
- Mountainbiker
Post by BBstijntje »
Ben ne terug van een trainingtochtje en heb gezien dat ze bezig waren met de netels te maaien achter het containerpark en waterzuivering.
Zondag 28 oktober 2007 - 2e brigandsbikers wintertoertocht BBR
Zondag 28 oktober 2007 - 2e brigandsbikers wintertoertocht BBR
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Was aanvankelijk van plan om deze zondag te rijden, maar tijdsgebrek en parcoursverkenning voor onze mtb-tocht zal er voor zorgen dat het een zaterdagrit wordt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan geen kanten meer weet hoe deze tocht eruit ziet. De klassieke stroken wellicht.
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.
Greetings the voltman
Greetings the voltman