Welke MTB schoenen heb jij?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik heb sinds 2 jaar de Specialized Pro-schoenen.
Voordelen: licht, mooi design (wel niet zoals Sidi, die zijn nog iets cooler), voldoende verluchting...
Nadelen: het zijn witte, het zijn geen winterschoenen (mis ik een beetje in het gamma van Speci), 1 plas en je zit met natte voeten of je moet het gans jaar door met overtrekken rijden).
Voordelen: licht, mooi design (wel niet zoals Sidi, die zijn nog iets cooler), voldoende verluchting...
Nadelen: het zijn witte, het zijn geen winterschoenen (mis ik een beetje in het gamma van Speci), 1 plas en je zit met natte voeten of je moet het gans jaar door met overtrekken rijden).
-
koereureke94
- Mountainbiker
Post by koereureke94 »
zitten de plaatjes van onder de schoenen dan bij de pedaal of zitten ze bij de schoen of moet ik die appart kopen?
- Astra Dude
- Mountainbiker
Post by Astra Dude »
Als je pedalen koopt zitten de bijpassende plaatjes erbij.
Deze kun je ook los (apart) kopen omdat deze meestal sneller slijten dan je pedalen en je dan ook met verschillende schoenen op je fiets kan rijden (zomer/herfst/winter).
Moet wel opletten, niet alle schoenen passen op alle pedalen.
Best effe vragen als je heteen al hebt dat ze op het andere passen.
Deze kun je ook los (apart) kopen omdat deze meestal sneller slijten dan je pedalen en je dan ook met verschillende schoenen op je fiets kan rijden (zomer/herfst/winter).
Moet wel opletten, niet alle schoenen passen op alle pedalen.
Best effe vragen als je heteen al hebt dat ze op het andere passen.
- Stalen Worm
- Mountainbiker