Elk zijn goesting : sommigen kicken op massa-events andere lopen er met een grote boog omheen. Feit is dat de grote organisaties groot worden omdat het in die regio prachtig is om te biken.
Ik sta ook niet graag aan te schuiven op ne singletrack maar anderzijds is het wel zo dat de sfeer op zo een mega-dinges meestal heel goed is en dat je achteraf het gevoel hebt dat je iets speciaal hebt meegemaakt.
Zeker bij organisaties à la Houffa, GRG of Malmedy is de pasta-party of de après gewoon een belevenis op zich.
Hopelijk zal ik zondagavond ook dit gevoel hebben.
23/09/07 Oudenaarde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jerommeken
- Mountainbiker
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Dus we zien elkaar daar???jerommeken wrote: Hopelijk zal ik zondagavond ook dit gevoel hebben.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
oldy but goldy wrote:Dus we zien elkaar daar???jerommeken wrote: Hopelijk zal ik zondagavond ook dit gevoel hebben.
De kans is 50/50. Hollange blijft ook in the running. Als mijn madam goe gezind is zullen het de echte Ardennen worden.
Triple-T wrote:De toch in Ronse heb ik inderdaad nog niet gereden, heb ik elk jaar al gemist, volgend jaar kom ik zeker afkris wrote: Onze tocht in Ronse (1 week later dan de mannen van on2wheels) niet meegereden zeker![]()
![]()
En ook de tochten in Opbrakel zijn steeds de moeite
Zo kan iedereen die wil deelnemen.
Terug on-topic. Ik ga morgen eens kijken of er al pijltjes van de tocht in Oudenaarde hangen. Als ik er vind neem ik foto's en plaats ze hier.
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Ik heb al enkele pijltjes zien hangen aan de voetgangersbrug te Oudenaarde en ook aan de school naast brouwerij Liefmans.De gekende gele/zwarte pijltjes van safety jogger.
-
GM marathon biker
- Mountainbiker
Post by GM marathon biker »
Ben nog aan het twijfelen voor de banden keuze NN of RR!
Welke keuze is de juiste?
Als er iemand deze tt zaterdag verkend,gelieve dit mee te delen ?
Dank bij voorbaat!
Tot zondag!
Welke keuze is de juiste?
Als er iemand deze tt zaterdag verkend,gelieve dit mee te delen ?
Dank bij voorbaat!
Tot zondag!
ik zou de NN's opleggen moest ik u zijn .
ikzelf rijd met de Continental Speedkings , 2 weken geleden getest in Vielsalm en waren zekers niet slecht , voor mijn Michelin Muds zal het nog te vroeg zijn en de AT's zijn beetje vergelijkbaar met de Continentals en de zomerbanden zijn opgeborgen
Tot zondag !
ikzelf rijd met de Continental Speedkings , 2 weken geleden getest in Vielsalm en waren zekers niet slecht , voor mijn Michelin Muds zal het nog te vroeg zijn en de AT's zijn beetje vergelijkbaar met de Continentals en de zomerbanden zijn opgeborgen
Tot zondag !
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
toeme, d's heel jammer op een zondagmorgen...meer dan 1000 bikers die starten op amper 3 uur tijdkris wrote:Triple-T wrote:De toch in Ronse heb ik inderdaad nog niet gereden, heb ik elk jaar al gemist, volgend jaar kom ik zeker afkris wrote: Onze tocht in Ronse (1 week later dan de mannen van on2wheels) niet meegereden zeker![]()
![]()
En ook de tochten in Opbrakel zijn steeds de moeite
Volgend jaar zal de tocht in Ronse op zondag plaatsvinden.
Zo kan iedereen die wil deelnemen.
Terug on-topic. Ik ga morgen eens kijken of er al pijltjes van de tocht in Oudenaarde hangen. Als ik er vind neem ik foto's en plaats ze hier.
- Gwen
- Mountainbiker
veeeeeeel bergopsiegie wrote:Kan mij iemand zeggen wat we allemaal te verwerken krijgen op de 60km MTB?
moet maar ne keer op de site gaan zien http://www.safetyjoggerclassic.be/ staat een beschrijving van de tocht