grtz.
O, ja, zondag 28 oktober 2de Winter VTT Brigandsbikers Ingelmunster, zeker niet te missen!!! U komt toch ook???
Afstanden, 30-50 & 60km.
Post by veeteeteetje »
Vanavond een toerke gereden en het valt al bij al nog mee.Max Power wrote: @ VTT-tje: draait uwe grasmaaier al terug vlotjes voor dit jaar?NEE
Post by dark dingo »
da was geen paalke maar één in het hoge gras verdoken spoorrail waar ik met m'n klikpedaal tegengevlamt ben!!als je de oude spoorwegberm inrijdt langs de kant van de statie in sint-eloois-vijve!!heb zelfs mijne eigen mountainbike ingehaald door over het stuur te vliegen!!resultaat:een zware verrekking in de lies en een opgave het weekend daarna op de regiotoer!!Max Power wrote:Twee weken geleden nog door klein zwitserland gereden en tlag er redelijk goed bij (logisch na de droogte). Alleen denk ik dat er wat zal moeten gecorrigeerd worden met linten, want ik wist soms zelf niet goed welk padje te kiezen, met als gevolg dat ik wel mocht afstappen...
@ VTT-tje: draait uwe grasmaaier al terug vlotjes voor dit jaar?
@ dingo: wanneer was da dan da ge op da paalke gereden hebt?
Ik reken op een superparcour hoor Veeteetje de 21ste. Ben al enkele weken me redelijk deftig aan het voorbereiden dus ik reken op een knalparcour!!veeteeteetje wrote:Moozemeiske,er zal hier niemand van de organisatie een antwoord opgeven,maar daar hun tt toch altijd hetzelfde is,kan ik op jouw vraag beantwoorden :MoozeMeiske wrote:vraagske, zitten volgende stukken (meest gekende) er in?
waterzuivering, klein zwitserland, Ooigem bos en het crossparcours?
aangezien ik nog niet terug op de mtb kan (er zijn er hier nog precies!?) ga ik te voet enkele plekjes bekijken om mij wat bezig te houden op zondagvoormiddag...
Waterzuivering en klein zwitserland zitten in alle toeren (30,40 en 60)
Ooigembos en crossparcours zitten alleen in de 60.
Deze avond al wat pijltjes zien hangen.
En zoal steeds "the usual thing".
Troost U,de 21 ste volgende maand zult ge wel kunnen rijden en ge zult niet alleen een herkansing krijgen maar een "créme" van een parcours.
Post by veeteeteetje »
Nonkel T wrote:Ik voel mij altijd goed in mijn vel als ik al die pijltjes tel![]()
![]()
Heb er op een bepaald punt 3 verschillende (kleur/vorm/...) geteld in drie verschillende richtingen (kruispunt krekelstr en beelshoekstr). Zijn er nog TT'ts op deze dag in de streke? Kan anders wel eens voor babylonische koersverwarring zorgen. Heb een vermoeden dat het de 'gele met rode jeneverneus-pijltjes' zijn, ben er verderop richting Kortrijk (N50) nog witte met oranje pijl tegengekomen.
![]()
![]()
Niet te vroeg victorie kraaien,nonkel.
Gisteren was er een wandeltocht doorheen Ingelmunster en die witte met oranje pijl kwamen van die wandeltocht.
De enige echte pijltjes van de tt zijn inderdaad de gele met de rode jeneverneus.
@ vtttje: 'k wist dat Ingelmunster ne vaart en de Mandel heeft, maar de Leie?
Ja,inderdaad.Ik was niet duidelijk genoeg.Het is niet de leie,maar de vaart en die noemt bij mijn weten : Kanaal Roeselare-Leie.
Vandaar de verwarring.
Ge moet U geen zorgen maken voor de rest.Ik doe alleen maaiwerken,geen graaf en putwerken. (Da's voor Soentje)
Post by veeteeteetje »