22-23/09/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Kom zeker af, en zullen wel zien!
grtz. 8)

O, ja, zondag 28 oktober 2de Winter VTT Brigandsbikers Ingelmunster, zeker niet te missen!!! U komt toch ook???
Afstanden, 30-50 & 60km.
Last edited by BBjaske on Wed 19 Sep 2007 22:09, edited 1 time in total.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Max Power wrote: @ VTT-tje: draait uwe grasmaaier al terug vlotjes voor dit jaar?NEE
Vanavond een toerke gereden en het valt al bij al nog mee.
Hier en daar wat plassen,maar die kunnen rap verdwijnen als het niet meer bijregent.
Voor de rest,misschien goed dat de grond weer wat zachter wordt.
Zo komen alle paadjes terug.
JAT
Mountainbiker
Location: Canyon AL6.9 2015 (29") - Thompson Curve 2011 (26")

Post by JAT »

geen twijfel mogelijk, ik kom af,
zoals elk jaar trouwens een vaste waarde op mijn kalender.
Bij mooi weer gezellige après op de koer.

en vooral 't is op minder dan 1km van mijn achterdeur.

Greetz, tot zondagmorgen. :bounce:
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Ik voel mij altijd goed in mijn vel als ik al die pijltjes tel :lol: :lol:
Heb er op een bepaald punt 3 verschillende (kleur/vorm/...) geteld in drie verschillende richtingen (kruispunt krekelstr en beelshoekstr). Zijn er nog TT'ts op deze dag in de streke? Kan anders wel eens voor babylonische koersverwarring zorgen. Heb een vermoeden dat het de 'gele met rode jeneverneus-pijltjes' zijn, ben er verderop richting Kortrijk (N50) nog witte met oranje pijl tegengekomen. Doet mij deugd dat zoveel mensen daar weeral zoveel tijd instoppen om ons alle kanten van 'tveld te laten zien. =D> =D>
@ vtttje: 'k wist dat Ingelmunster ne vaart en de Mandel heeft, maar de Leie? Of ben je van zin om De Mandel uit te scheppen, de Leie om te leiden en de vaart leeg te laten lopen om aan uw 80% offroad te geraken? En dat allemaal met uw Grasmonster? toftoftof

grtn,
nonkel T
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Max Power wrote:Twee weken geleden nog door klein zwitserland gereden en tlag er redelijk goed bij (logisch na de droogte). Alleen denk ik dat er wat zal moeten gecorrigeerd worden met linten, want ik wist soms zelf niet goed welk padje te kiezen, met als gevolg dat ik wel mocht afstappen...

@ VTT-tje: draait uwe grasmaaier al terug vlotjes voor dit jaar?
@ dingo: wanneer was da dan da ge op da paalke gereden hebt?
da was geen paalke maar één in het hoge gras verdoken spoorrail waar ik met m'n klikpedaal tegengevlamt ben!!als je de oude spoorwegberm inrijdt langs de kant van de statie in sint-eloois-vijve!!heb zelfs mijne eigen mountainbike ingehaald door over het stuur te vliegen!!resultaat:een zware verrekking in de lies en een opgave het weekend daarna op de regiotoer!! :( ik heb het laatste jaar al serieus m'n deel van de ongevallen en pech koek gekregen en hoop mij zo vlug mogelijk terug in de bikers kringen te bevinden!!!op den duur mis je da wel...hoop van zeker te kunnen rijden in ingelmunster want bij het zien van de pijltjes begin ik al te watertanden!!toen ik gisteren over de brug reed van het kanaal(vtt'tje :wink: ) ook een verkenner gezien van de organiserende club!!amaai...nog meer watertanden...is al een tijdje geleden dak ook nog zo'n tenue'ke aanhad!! =P~ =P~ misschien tot zaterdag...vertrek gepland net na de middag!!!we'll see...
greets...dingo 8)
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

veeteeteetje wrote:
MoozeMeiske wrote:vraagske, zitten volgende stukken (meest gekende) er in?
waterzuivering, klein zwitserland, Ooigem bos en het crossparcours?
aangezien ik nog niet terug op de mtb kan (er zijn er hier nog precies!?) ga ik te voet enkele plekjes bekijken om mij wat bezig te houden op zondagvoormiddag... :roll:
Moozemeiske,er zal hier niemand van de organisatie een antwoord opgeven,maar daar hun tt toch altijd hetzelfde is,kan ik op jouw vraag beantwoorden :

Waterzuivering en klein zwitserland zitten in alle toeren (30,40 en 60)
Ooigembos en crossparcours zitten alleen in de 60.

Deze avond al wat pijltjes zien hangen.
En zoal steeds "the usual thing".

Troost U,de 21 ste volgende maand zult ge wel kunnen rijden en ge zult niet alleen een herkansing krijgen maar een "créme" van een parcours.
Ik reken op een superparcour hoor Veeteetje de 21ste. Ben al enkele weken me redelijk deftig aan het voorbereiden dus ik reken op een knalparcour!! :wink:
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

ik zal er ook zijn, waarschijnlijk zondag!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Nonkel T wrote:Ik voel mij altijd goed in mijn vel als ik al die pijltjes tel :lol: :lol:
Heb er op een bepaald punt 3 verschillende (kleur/vorm/...) geteld in drie verschillende richtingen (kruispunt krekelstr en beelshoekstr). Zijn er nog TT'ts op deze dag in de streke? Kan anders wel eens voor babylonische koersverwarring zorgen. Heb een vermoeden dat het de 'gele met rode jeneverneus-pijltjes' zijn, ben er verderop richting Kortrijk (N50) nog witte met oranje pijl tegengekomen.

[-X [-X [-X Niet te vroeg victorie kraaien,nonkel.
Gisteren was er een wandeltocht doorheen Ingelmunster en die witte met oranje pijl kwamen van die wandeltocht.

De enige echte pijltjes van de tt zijn inderdaad de gele met de rode jeneverneus.

@ vtttje: 'k wist dat Ingelmunster ne vaart en de Mandel heeft, maar de Leie?

Ja,inderdaad.Ik was niet duidelijk genoeg.Het is niet de leie,maar de vaart en die noemt bij mijn weten : Kanaal Roeselare-Leie.
Vandaar de verwarring.
Ge moet U geen zorgen maken voor de rest.Ik doe alleen maaiwerken,geen graaf en putwerken. (Da's voor Soentje :wink:)

@Bertinus : Rij maar eerst eens in Ingelmunster en daarna bij ons.
Zo kun je best de vergelijking maken.
Let wel : wij hebben maar 45 km,zij hebben er 60.(als grootste toer)
En niet alle stukken zitten in de 2 tt's.Maar de stukken en de streek die wij aansnijden moet je maar eens de 10 (het zijn er veel meer)verschillen zoeken.Je mag ook niet denken dat ik nu express off-road ga maaien.Nee,hier en daar wel.Maar ik leg gewoon alle paden die praktisch nooit verreden worden (terug) open.Wordt zeker vervolgd......(Vanaf 1 oktober :wink:,dus nog even geduld) )
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Wat ik mij nog het meeste afvraag voor dit weekend is :

"Krijgen we het winter-vtt debuut van Superfanneke???
Of gaat ze nog een weekendje "baanjanet" #-o #-o :^o :^o spelen.
Benieuwd naar een reactie!!!!
Het wegseizoen zit er bijna op.
Ze mag dan were een beetje in de "moze" komen spelen.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Vtt-tje wil je me vrijdagavond nog eens laten weten hoe het parcour ligt.
Kwestie van de juiste bandekes onder mijn vélo te hebben :wink:
Post Reply