22-23/09 GP Roel Paulissen Winterslag Genk

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
pédro
Mountainbiker

Post by pédro »

Heb gisteren ook gereden met RR en vond dit ook niet zo goed qua grip.
Als het niet meer regent voor zaterdag ga ik toch rijden met de RR en anders NN.
slow motion
Mountainbiker

Post by slow motion »

jerwain wrote:Enkel de fameuze afdaling weet ik echt niet hoe ik er zaterdag aan ga moeten beginnen :oops: , heb ze gisteren "afgewandeld", ben gegleden tot onder, ik had niks grip met m'n schoenen, zo glad was het er en natuurlijk zo stijl.
Van mij mogen ze daar gerust een "chicken route" (met bijvoorbeeld 10 seconden vertraging) aanleggen, ik zal die tijd wel trachten te compenseren in het klimmen :(
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

:lol: Gulle zijt geen gemakelijke gastjes hé! Ofwel is het TE gemakkelijk, of het is TE moeilijk!!!

:lol: Ge moet de dingen POSITIEF bekijken:

Als je niet kan gaan werken door een mtb ongeval kan je op je werk al geen verschrikkelijk arbeidsongeval met blijvend letsel krijgen!

:wink:
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Ligt onderaan de terril (na de steile afdaling) het kleine 'springbergje' nog in het parcour ?
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Hier nog een filmpje van vorig jaar.

http://student.kuleuven.be/~m9919654/gp ... lissen.wmv
swakke
Mountainbiker

Post by swakke »

Wij zijn deze voormiddag gaan verkennen en ik had FAST FREDS opliggen en die bolden zalig zelfs in die (gevaarlijke) afdaling geen problemen gekend. 8)
Dat springbergje heb ik niet zien liggen, maar ze waren nog bezig aant parkoers.
Voor de rest ligt het er wel goed bij.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

absalon wrote:Hier nog een filmpje van vorig jaar.

http://student.kuleuven.be/~m9919654/gp ... lissen.wmv
gevaarlijk die afdaling, dat is waarschijnlijk in t bos na t gevaarlijke springbergje. Zijn er nog filmpjes?
tubeke
Mountainbiker

Post by tubeke »

Als ge met 1.4 bar op den terril wilt gaan rijden ???
Misschien kunde beter gaan joggen of gaan zwemmen ?

kben gisteren gaan oefenen in winterslag, maar tijdens de lange afdaling op mijn gezicht gegaan.

nu denk ik dat het aan mijn banden ligt, ik rij met schwalbe racing ralph 2.1 op 1.4 bar

welke banden kan ik beter nemen om zaterdag niet voor schut te staan?
azer
Mountainbiker

Post by azer »

tubeke wrote:Als ge met 1.4 bar op den terril wilt gaan rijden ???
Misschien kunde beter gaan joggen of gaan zwemmen ?

wat bedoeld ge hier mee?
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

frawiwi wrote:Dit is bijna de top van de terril, het laatste stuk recht naar boven lijkt me oninneembaar met de fiets, uiteraard zijn er wel onder ons die erop geraken, Roger ik ben zeker van jou, maar voor gewone stervelingen is dit enkel in je dromen, vandaar waarschijnlijk dat t er niet in komt

Ik vind de klim op zich al best lastig,
Met pijn in het hart moet ik deze laten voorbijgaan, ik had er graag bijgeweest. Roger rij jij mee?
Alvast veel succes, groeten wim
Ik zou dat zeker doen als ik wat jonger zou zijn, maar de competitie ga ik aan de jongeren laten. Overal op en af is plezierig, maar dan onder minder stresserende omstandigheden. :wink:
Uit u reaktie maak ik op dat je in Genk verblijft op dit moment (gezien de foto's) , of heb ik dat mis?
Post Reply