22-23/09 GP Roel Paulissen Winterslag Genk

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Die paadjes vanboven zijn ook maar kunstmatig aangelegd voor de voorgaande edities van de gp, dus dat kan de reden niet zijn. Men zou ze evengoed verder kunnen uitgraven tot helemaal aan de top.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

En kunnen jullie nu bevestigen dat die 'beruchte' afdaling er nog in zit ?
Zoniet overweeg ik om men vaste vork te laten steken..
soeterke
Mountainbiker

Post by soeterke »

Soms iemand enig idee hoeveel keer de supporters de renners per ronde kunnen zien?
pédro
Mountainbiker

Post by pédro »

Ben vandaag gaan verkennen en die 'beruchte' afdaling zit er nog in.
Het parcour is wel nog niet volledig uitgezet met bordjes, enkel op de terril zelf. Het parcour is iets veranderd tov vorig jaar, maar volgens mij is het er niet minder zwaar op geworden (kan misschien ook wel zijn door de regen).
Als de supporters boven aan de 'beruchte' afdaling gaan staan kunnen ze de renners 3 keer per ronde zien.
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

gaat de drie uurs race over een ander parcours? of zit de afdaling met het jumpke erin?
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Wat is de inschrijvingsprijs voor de FUN, Op de site van Paullisen is er niet veel tot NIETS nuttigs te vinden.

Sorry dat ik het nog maals zeg maar mannen maak eens wat werk van uwe site. :cry:

Elke pagina is dezelfde ???
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

is steeds rond de 10 euro
azer
Mountainbiker

Post by azer »

kben gisteren gaan oefenen in winterslag, maar tijdens de lange afdaling op mijn gezicht gegaan. #-o

nu denk ik dat het aan mijn banden ligt, ik rij met schwalbe racing ralph 2.1 op 1.4 bar

welke banden kan ik beter nemen om zaterdag niet voor schut te staan?
jerwain
Mountainbiker

Post by jerwain »

azer wrote:kben gisteren gaan oefenen in winterslag, maar tijdens de lange afdaling op mijn gezicht gegaan. #-o

nu denk ik dat het aan mijn banden ligt, ik rij met schwalbe racing ralph 2.1 op 1.4 bar

welke banden kan ik beter nemen om zaterdag niet voor schut te staan?
Ben gisteren ook gaan verkennen en denk dat ik u ben tegengekomen, ik reed omhoog toen gij viel en vroeg of da het ging. Had ge een broek aan van Fietsen Lemmens in Heusden?

Als ge de persoon waart dan lag het idd aan uw banden denk ik, want ik zag u echt wegglijden.

Ik had gisteren nochtans mijn XCR Dry's opliggen en heb niet echt problemen gehad.

Enkel de fameuze afdaling weet ik echt niet hoe ik er zaterdag aan ga moeten beginnen :oops: , heb ze gisteren "afgewandeld", ben gegleden tot onder, ik had niks grip met m'n schoenen, zo glad was het er en natuurlijk zo stijl.
azer
Mountainbiker

Post by azer »

da was ik idd :-D

t leek niet zo erg: schaafwonde, broek kapot
maar ben vandaag zelfs niet kunnen gaan werken (kan amper op ne stoel zitten)

maar zaterdag ga ik er wel bijzijn :-D

nog iemand tips over bandenkeuze?
Post Reply