De voorvork blijft alleszins nog zitten. Tjah de lockoutkabel, niks aan te doen, je kan die zelf niet inkorten. Het is nu wel opvallend omdat m'n stuur nogal smallekes is (51cm), met de triggers ging dat nog maar nu mat de grips heb ik serieus moeten opschuivenK2-er wrote:is wel een vette fiets!
alleen die voorvork past er niet zo echt bij denk ik, en de lockout-kabel is ook een beetje te opvallend
Turner Flux Lightweight *Project 9,5*
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Chimaera
- Mountainbiker
- Chimaera
- Mountainbiker
Mss dat het ontbreken van crank en zadelpen je een verkeerd beeld geeft. Ik weet eigenlijk niet of deze achterbrug veel langer is als bij andere merken.julie wrote:ben ik nou gek of lijkt het maar zo dat het achterwiel zo ver naar achteren staat tov het frame (héél lange achterbrug)![]()
Het ziet er een beetje raar uit.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Mooi!! die crank is
Zou alleen de kabels aan de shofters wat korter maken...
Nico
Zou alleen de kabels aan de shofters wat korter maken...
Nico
Zalig mooi kader, maar ben niet zo te vinden voor het "bijna-totale-beeld" van de fiets
Indien het mijn fiets was zou het stuur er zeker afvliegen en een iets breder erop komen want alles staat de dicht op elkaar geplakt
en die vork er ook direct uit, ze kan misschien super werken en mag dan wel 2x of 3x zoveel kosten dan een andere maar ik vind ze er niet echt in passen
maar ik zei indien dit mijn fiets was, het is de mijne niet. Elk heeft z'n eigen beeld van wat mooi is of wat hij wilt. En maar goed ook want anders zou het maar saai zijn in het showroom topic
Indien het mijn fiets was zou het stuur er zeker afvliegen en een iets breder erop komen want alles staat de dicht op elkaar geplakt
en die vork er ook direct uit, ze kan misschien super werken en mag dan wel 2x of 3x zoveel kosten dan een andere maar ik vind ze er niet echt in passen
maar ik zei indien dit mijn fiets was, het is de mijne niet. Elk heeft z'n eigen beeld van wat mooi is of wat hij wilt. En maar goed ook want anders zou het maar saai zijn in het showroom topic
- Chimaera
- Mountainbiker
da stuur wordt vervangen door hetzelfde maar dan langer héChimaera wrote:De voorvork blijft alleszins nog zitten. Tjah de lockoutkabel, niks aan te doen, je kan die zelf niet inkorten. Het is nu wel opvallend omdat m'n stuur nogal smallekes is (51cm), met de triggers ging dat nog maar nu mat de grips heb ik serieus moeten opschuiven54cm zou beter zijn maar €€