Turner Flux Lightweight *Project 9,5*

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

K2-er wrote:is wel een vette fiets!
alleen die voorvork past er niet zo echt bij denk ik, en de lockout-kabel is ook een beetje te opvallend
De voorvork blijft alleszins nog zitten. Tjah de lockoutkabel, niks aan te doen, je kan die zelf niet inkorten. Het is nu wel opvallend omdat m'n stuur nogal smallekes is (51cm), met de triggers ging dat nog maar nu mat de grips heb ik serieus moeten opschuiven #-o 54cm zou beter zijn maar €€
julie
Mountainbiker

Post by julie »

ben ik nou gek of lijkt het maar zo dat het achterwiel zo ver naar achteren staat tov het frame (héél lange achterbrug) :oops:
Het ziet er een beetje raar uit.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

julie wrote:ben ik nou gek of lijkt het maar zo dat het achterwiel zo ver naar achteren staat tov het frame (héél lange achterbrug) :oops:
Het ziet er een beetje raar uit.
Mss dat het ontbreken van crank en zadelpen je een verkeerd beeld geeft. Ik weet eigenlijk niet of deze achterbrug veel langer is als bij andere merken.
dr paaj
Pro

Post by dr paaj »

Nais is dit nu het frame van foempes?

Voor mij iets te rood, maar het gaat om het karakter van het frame en dat maakt niet uit of het rood is...
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

deze is supernaaaaaais! =P~
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Nog wa fotokes toegevoegd :drunk:
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Mooi!! die crank is =P~ =P~

Zou alleen de kabels aan de shofters wat korter maken...

Nico
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Thanx Nico,

de lengte van de kabels blijven zoals ze zijn, ik heb liever dat ze een beeke te lang zijn dan te kort. Ik moet wel zeggen dat de foto een beetje een vertekend beeld geeft.
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

Zalig mooi kader, maar ben niet zo te vinden voor het "bijna-totale-beeld" van de fiets :oops:
Indien het mijn fiets was zou het stuur er zeker afvliegen en een iets breder erop komen want alles staat de dicht op elkaar geplakt :oops:
en die vork er ook direct uit, ze kan misschien super werken en mag dan wel 2x of 3x zoveel kosten dan een andere maar ik vind ze er niet echt in passen :oops:

maar ik zei indien dit mijn fiets was, het is de mijne niet. Elk heeft z'n eigen beeld van wat mooi is of wat hij wilt. En maar goed ook want anders zou het maar saai zijn in het showroom topic :-)
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Chimaera wrote:De voorvork blijft alleszins nog zitten. Tjah de lockoutkabel, niks aan te doen, je kan die zelf niet inkorten. Het is nu wel opvallend omdat m'n stuur nogal smallekes is (51cm), met de triggers ging dat nog maar nu mat de grips heb ik serieus moeten opschuiven #-o 54cm zou beter zijn maar €€
da stuur wordt vervangen door hetzelfde maar dan langer hé
Post Reply