22-23/09 GP Roel Paulissen Winterslag Genk
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ben vandaag gaan verkennen en die 'beruchte' afdaling zit er nog in.
Het parcour is wel nog niet volledig uitgezet met bordjes, enkel op de terril zelf. Het parcour is iets veranderd tov vorig jaar, maar volgens mij is het er niet minder zwaar op geworden (kan misschien ook wel zijn door de regen).
Als de supporters boven aan de 'beruchte' afdaling gaan staan kunnen ze de renners 3 keer per ronde zien.
Het parcour is wel nog niet volledig uitgezet met bordjes, enkel op de terril zelf. Het parcour is iets veranderd tov vorig jaar, maar volgens mij is het er niet minder zwaar op geworden (kan misschien ook wel zijn door de regen).
Als de supporters boven aan de 'beruchte' afdaling gaan staan kunnen ze de renners 3 keer per ronde zien.
- jerwain
- Mountainbiker
Ben gisteren ook gaan verkennen en denk dat ik u ben tegengekomen, ik reed omhoog toen gij viel en vroeg of da het ging. Had ge een broek aan van Fietsen Lemmens in Heusden?azer wrote:kben gisteren gaan oefenen in winterslag, maar tijdens de lange afdaling op mijn gezicht gegaan.![]()
nu denk ik dat het aan mijn banden ligt, ik rij met schwalbe racing ralph 2.1 op 1.4 bar
welke banden kan ik beter nemen om zaterdag niet voor schut te staan?
Als ge de persoon waart dan lag het idd aan uw banden denk ik, want ik zag u echt wegglijden.
Ik had gisteren nochtans mijn XCR Dry's opliggen en heb niet echt problemen gehad.
Enkel de fameuze afdaling weet ik echt niet hoe ik er zaterdag aan ga moeten beginnen