Gizmo
Fietscomputer: Ciclomaster
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Werkt perfect onder XP. Dit sedert juni dit jaar. Geen enkel probleem, noch bij installatie, noch bij gebruik.Gizmo wrote:weet eens te zeggen of die perfect samenwerkt met win XP als ge wilt, zal morgen es bellen naar aalst of em daar ook binnen is, heb em niet besteld omdat ik toch op enkele km's woon he ben anders wel benieuwd zenne.
Gizmo
De software doet wel enorm "oubollig" aan, maar ja je kunt niet alles hebben.
Groeten,
Iglo
- phille
- Mountainbiker
de meeste profielen op de zoenksite zijn gemaakt met de HAC
Is gewoon een heel heel heeeeel goed toestel wanneer je praat over meters die je kan aansluiten op een PC die ook hartslag doen enzo
een tegenpool is de Polar die echter een beetje duurder is en minder goede montage op de fiets bied. Maar dan ook positieve punten heeft maar daar gaat het hier niet om.
Hoogtemeting doe je inderdaad best barometrisch omdat alzo de grafieken ni teveel springen van de ene kant naar de andere kant, via GPS (deed dit vroeger ook) mag het dan wel met satelieten JUIST zijn er blijft een grote foutmarge, de reden dus van het bv uitbrengen van de Vista bij Garmin, maar dit toestel was echt gemaakt voor ULM'ers
In't kort: wat ben ik blij te rijden met DEUTSCHE GRUNDIGHEID
en dus BERE content van mijn Hac
Is gewoon een heel heel heeeeel goed toestel wanneer je praat over meters die je kan aansluiten op een PC die ook hartslag doen enzo
een tegenpool is de Polar die echter een beetje duurder is en minder goede montage op de fiets bied. Maar dan ook positieve punten heeft maar daar gaat het hier niet om.
Hoogtemeting doe je inderdaad best barometrisch omdat alzo de grafieken ni teveel springen van de ene kant naar de andere kant, via GPS (deed dit vroeger ook) mag het dan wel met satelieten JUIST zijn er blijft een grote foutmarge, de reden dus van het bv uitbrengen van de Vista bij Garmin, maar dit toestel was echt gemaakt voor ULM'ers
In't kort: wat ben ik blij te rijden met DEUTSCHE GRUNDIGHEID