KMC kettingen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
KMC kettingen
Post by FantaDHrider »
Zijn er mensen die met KMC kettingen rijden,zijn die goed en wat zijn de voordelen en nadelen van KMC kettingen,zit serieus overwegen om een KMC X9SL Gold te gaan kopen.
- Barny
- Mountainbiker
Ik heb en tijdje met de X9sl silver gereden. Deze is op gebied van trekkracht en slijtvastheid zeker sterk genoeg maar spijtig genoeg kan ze geen al te grote zijdelingse torsing aan (bij chainsuck bvb.)
Ik rij nu met de gewone X9-93 ketting en ben daar zeer tevreden van.
Schakelt nog vlotter dan een Sram pc991 (op een XTR en extralite configuratie) en voor 14 Euro een zeer goede prijs / kwaliteits verhouding
btw volgens de specs is ze sterker dan de Sram ( zowel trekkracht als pinning)
Als je gaat voor het gewicht en het "bling bling" effect, zonder extreme rij omstandigheden dan moet je natuurlijk de sl gold nemen.
Ik rij nu met de gewone X9-93 ketting en ben daar zeer tevreden van.
Schakelt nog vlotter dan een Sram pc991 (op een XTR en extralite configuratie) en voor 14 Euro een zeer goede prijs / kwaliteits verhouding
btw volgens de specs is ze sterker dan de Sram ( zowel trekkracht als pinning)
Als je gaat voor het gewicht en het "bling bling" effect, zonder extreme rij omstandigheden dan moet je natuurlijk de sl gold nemen.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
kan op slot,heb een gold ketting van een ander merk gekocht,zoveel verschil in slijtvast,kwaliteit en roest is er nauwelijks + tegen een hele gunstige prijs tegen over de KMC
.
- FantaDHrider
- Mountainbiker