finale Flanders-cup Heuvellandcross 15/09/07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

na anderhalve ronde snakebite beneden aan de vakantiehuisjes , moeten lopen tot bevoorading wiel gewisseld, terug gestart.
op de kosmos terug wiel gewisseld omdat ik geen achterem had met het vervang wiel . heb nog paar plaatsen kunnen goed maken
ben content met de wedstrijd en heb uitgereden .
s-works rider 336
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9

Post by s-works rider 336 »

Resultaten al beschikbaar ?
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

hehe dit zal weer superlang duren.
Op chronorace staat er ook nog niks.

Ik vermoed dat ze op zondag niet werken.
Jerville
Mountainbiker
Location: Sensa Pordoi, Corratec Superbow team worldcup, Merida sculptura/ Scott Genius MC 10, B1 cikara

heuvellandcross

Post by Jerville »

Ik heb een heleboel foto's maar ben nog aan het kijken om ze ergens op een site te krijgen.
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

uitslagen online!

www.chronorace.be
nasch
Mountainbiker

Post by nasch »

Jullie vonden dit blijkbaar een mooi parcour.Ik vond er geen reet aan.
Lange stukken asvalt en kiezel. Heb mijne 42/11 nog nooit zo vaak nodig gehad. Aanloop van het zogenaamde technisch stukje bos was nie te rijden. Een gemiste kans voor een mooie streek.
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

gemiste kans? dit was het maximum dat men daar mocht gebruiken

men kan er een super technisch parcour maken, maar men mag niet .
dus wat doe je eraan
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

nasch wrote:Jullie vonden dit blijkbaar een mooi parcour.Ik vond er geen reet aan.
Lange stukken asvalt en kiezel. Heb mijne 42/11 nog nooit zo vaak nodig gehad. Aanloop van het zogenaamde technisch stukje bos was nie te rijden. Een gemiste kans voor een mooie streek.
Zoals jonathan al zei ze hebben het maximum uit de streek gehaald dat ze mochten.
Gelukkig hebben de eigenaar van de cordoba en die ander hollandse eigenaar van het stuk bos toestemming gegeven dat ze mochten.
Als de groenen niet alles tegen houden zou het anders een zeer technisc parcour geweest zijn maarja die groene mannen e. :evil:

grtz

Als er iemand het eindklassement vind kan je het dan hier op zetten?
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Voor my was dat parcours zeker ok. Ben al blij dat er Vlaamse wedstrijden zijn ipv elke keer naar de Ardennen te moeten rijden.
Het was nog ietsje uitgebreider tov voirg jaar en vond het zeker ok.
Kritiek geven is altijd makkelijk maar ik ben al blij dat er nog Vlaamse clubs wedstrijden organiseren.

Spijtig genoeg was voor my de xc snel over, kapotte achterderailleur (tijdens opwarming gevallen op die ene afdaling en niet gemerkt dat myn pad wat verwrongen was). voor de verandering dat ik in de fun b eens mee was bij de eerste 10 gebeurde dit maar ja spijtig genoeg hoort dit erbij.
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

nasch wrote:Een gemiste kans voor een mooie streek.
Het kan altijd beter, maar de reacties die ik gehoord heb van vele bikers waren positief over het parcours en vonden het voldoende afwisselend, technisch en vooral zwaar.
Het parcours telde 165 hoogtemeters per ronde van 6km + start strook rode berg 70 hoogtemeters, als je dit rekent maal je aantal ronden is dit zeker niet mis denk ik voor het West-Vlaamse Heuvelland, het onverhard met of zonder kiezels waren goed voor 70%.

@nasch, Op de klim vidaengeberg had je beter dan eens je kleiner verzet gebruikt om deze op te biken, mss ging het je lukken.

Verleden week heb ik verscheidene gasten deze zien oprijden waaronder Jonathan op z’n middenblad, nu was het probleem dat er al veel te voet dit stuk gedaan hebben en de bovengrond te los gekomen was.

We hebben van Bos en groen een stuk bos mogen gebruiken en zijn hen dus daarvoor ook dankbaar, hierbij dan ook geen verwijten. Wat beschermd natuurgebied is moeten we nu éénmaal respecteren, hoe graag we er ook zouden willen doorfietsen.

Frontbikers hadden ook een fotograaf op pad, er wordt gekeken om deze in de loop van de week nog aan onze site toe te voegen, ik zal op forum laten weten als ze erop staan.
Post Reply