Waasland mountainbikeschool

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
mcoen
Mountainbiker

Waasland mountainbikeschool

Post by mcoen »

Een tijdje gelden was er de aankondiging dat Patrick Meerschaert een Wase Mountainbike school wilde starten. ik heb hier 2 dochters die razend enthousiast zitten te wachten. Heb er echter nadien niets meer over gehoord.

Iemand hier die al wat meer informatie heeft?

grtz,

Marc
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Ook hier zitten er twee te wachten op enig nieuws. :cry:
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

superkrisser hier op 't forum weet daar meer van, dacht ik.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

heb er ook van gehoord (hij woont in hetzelfde dorp als ik) er is naar het schijnt veel interesse , maar meer weet ik ook niet, het zou de bedoeling zijn beetje zoals voetbal te worden : duiveltjes worden pre-miniemen, pre-miniemen, miniemen enz.

vind het een heel mooi initiatief.
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Patrick Meersschaert ging er over vergaderen met Kris Henderieckx en Kris Hertsens een van de komende dagen of weken. Alleszins brengt het heel wat werk met zich mee ivm statuutaanvragen en subsidies vermoed ik. Het zal er zeker wel van komen =D>
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Vandaag op de toertocht van Sint-Gillis-Waas hier effe mee over gebabbeld met Patrick. Ze zijn bijna rond. Binnen dit en 2 weken hopen ze de website on-line te hebben. wordt waarschijnlijk waaslandmountainbikeschool.be, dus de komende dagen/weken in het oog houden en misschien wa googlen. Zodra hij on-line is plaats ik de link hier wel.

De bedoeling zou zijn om dit jaar te starten op de toertochten van de ronde van het Waasland. Niet gewoon de tochten rijden, dat kan iedereen maar wel onder begeleiding een aantal oefeningen inlassen. Misshien onderweg een behendigheids parkoers, leeren een band te vervangen e.d. Ze zijn ook van plan een info-avond te organiseren met een sportdokter. Zodaning dat wij ouders ook weten wat kan en niet kan, wat we mogen verwachten van onze dochters en zoons. Het zijn per slot van rekening nog altijd kinderen en forceren is in mijn ogen ook nie goed. voor mij moeten ze zich in de eerste plaats amuseren.
Bedoeling is om dan begin 2008 effectief met de club te beginnen en aan te sluiten bij de bond.

Ik heb er hier in elk geval 2 die staan te popelen om in te schrijven. Ons Justine heeft geluk. Zij kan net mee starten. Aansluiten kan vanaf 8 jaar.

grtz,

Marc
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Schitterend initiatief,ware het niet dat er eentje ontgoocheld zal zijn.Onze oudste zoon (9 jaar )tevreden,de jongste (7 jaar) teleurgesteld.
Afwachten en hopen op enige toegeeflijkheid.
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Ze kunnen op den duur van 3j al beginnen als het van de vraag afhangt he. :wink:
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Jij was er anders ook al vroeg bij. :wink:
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Eerste tt op 13 ofzo ? :P Eerste westrijd 2j later denk ik. Zolang het maar voor het plezier is he, daar staat gene leeftijd op en daar moet je niet voor naar school gaan ze :drunk:
Post Reply