16/09/2007 Heusden-Zolder fietst naar Congo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kluisbiker
Mountainbiker

Post by Kluisbiker »

Je kan aan de splitsing nog beslissen wat je doet.
polepo
Mountainbiker

Post by polepo »

Gaan ook naar hier komen.
Nieuw parcour ziet er goed uit.
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

ik kom ook normaal
jhz37
Mountainbiker

Post by jhz37 »

nightraver wrote:Wij gaan hier waarschijnlijk zondag met ons groepje van 4 onze eerste toertocht rijden.
Werk wel de nacht van zaterdag op zondag maar dan slapen we achteraf wel ;)
Hier juist vant zelfde. :wink:
Sebiet vertrekken. :P
jhz37
Mountainbiker

Post by jhz37 »

jhz37 wrote:
nightraver wrote:Wij gaan hier waarschijnlijk zondag met ons groepje van 4 onze eerste toertocht rijden.
Werk wel de nacht van zaterdag op zondag maar dan slapen we achteraf wel ;)
Hier juist vant zelfde. :wink:
Sebiet vertrekken. :P

Voila we zijn weer terug,een mooie tocht =D> . =D> =D>
De laatste 2km naar het circuit overgeslaan en richting thuis gefietst.Mijn tombola aan iemand uit het Lummense gegeven,moge hij de hoofdprijs winnen. :wink:
En nu ist slaaptijd want straks staat er alweer ne nachtpost te wachten. :evil:
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ook geweest hier, mooie gevarieerde tocht tot aan de bevoorrading, nadien was het veel saaier. Die suikerwafel aan de start hadden ze beter op de bevoorrading gegeven. Maar het mooie weer en de lekkere Tongerlo nadien hebben mijn zondag goed gemaakt. :-)
JaKe0482
Mountainbiker

Post by JaKe0482 »

Genoten van deze tocht. Een nieuweling (zijn 2e TT) meegepakt die nu ook wel de microbe te pakken heeft.

Ook eenmaal het noodnummer moeten gebruiken omdat een kameraad in een afdaling nogal zwaar ten val is gekomen, en hij was blijkbaar niet de enige in die afdaling. Maar geen erge blessures.

Een applausje voor de organistatie =D> Leuk dat ze het aan een goed doel gekoppeld hebben.
the riddler
Mountainbiker

Post by the riddler »

:( Heb de 25 met moeite afgehaspeld gekregen. Ik heb precies een griepje in mijn lijf of zoiets. Het was wel een tof parcours, ook vond ik het eens plezant om over het circuit te mogen biken :-)
Weet misschien iemand of de foto's die ze onderweg namen ergens op het web te vinden zijn?
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Vandaag zijn met 11 man van de club hier komen biken .
Voor mij was het weer de eerste TT sinds mijne val in Helchteren ( Ter Dolen ) .
De eerste 30 km waren fantastisch en de volgende 15 waren voor mij goed genoeg want ik was toch al kapot .
Dan nog met de bike naar huis .
76,860 km avs 20,44 .
specs
Mountainbiker

Post by specs »

wl51 wrote:In Lummen is het mischien voorlopig nog mogelijk om te rijden maar als iedereen naar Lummen gaat om hun tocht te maken mag het binnen de kortste keren helemaal niet meer in Lummen en dan zijn de clubs van Lummen zelf hier het slachtoffer van !!!!!!!
Wat een egoïstische instelling is dat zeg. De zon mag ook alleen maar in jouw tuin schijnen zeker? Als organisatie probeer je er toch altijd voor te zorgen, dat de biker een leuk parcour voor de wielen krijgt. Als men hiervoor moet uitwijken naar een andere gemeente, is daar toch niets mis mee! Wat moet ik als biker uit Genk dan zeggen? Hoeveel tochten komen er niet op Genks grondgebied....om de terril van Winterslag aan te doen? In plaats van organisaties met de vinger te wijzen, zouden we misschien beter onze krachten bundelen en trachten bepaalde intanties te overtuigen dat MTB'ers ook natuurliefhebbers zijn. Zodat we deze discussies in de toekomst niet meer hoeven te voeren.
Post Reply