15-16/09/07 Kruishoutem - Lozer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dderuyte
Mountainbiker

lozerbosveldtoertocht

Post by dderuyte »

organisatie WTC Lozer dankt alle bikers, bedankt voor de lovende woorden, nog dit, meer off road is er hier niet te vinden, we gaan nu reeds over twee privé-domeinen, meer zit er niet in, meevaller is het goede weer, mocht het slecht zijn is deze tocht heus geen makkelijke klus en zouden er veel bikers het gevoel gehad hebben meer off road in de benen te hebben!
Voor de meesten die het wel mocht smaken ; morgen staan we terug paraat met 30 medewerkers om alles in goede banen te leiden, dus zeker ook morgen terug welkom of zeker volgend jaar! :wink: :oops: :wink:
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

Hoi,prima rit,prima uitgepijld,en een goede bevoorrading, meer moet da nie zijn
Laatste deel was natuurlijk het best,maar ken de steek goe ,
dus weet je wel wat nog komt
Peka
Mountainbiker

Post by Peka »

iemand enig idee waar de foto's te bekijken zijn die ze onderweg getrokken hebben?
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Ons hoor je niet klagen. =D> Prima organisatie.
Er waren toch enkele private stukken en twee heel mooie uitgetekende bossen.
Voor ons was deze tt een ideale opwarmer voor Opbrakel.
Bedankt voor de aangename rit en volgend jaar staan de Brugse Bikers er opnieuw. :wink:

17 nov Brugse bossentocht Imes Classic
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Over de organisatie niks dan en lof en perfect georganiseerd.
Bevoorradingen heel goed,bewaakte fietsparking,gezellige apres,goeie bepijling (met voor de zekerheid ook op de grond),.........enz....
Superlatieven schieten hiervoor tekort.

Maar het parcours is inderdaad geen hoogvlieger,eerder een laagvlieger als je het mij vraagt.Inderdaad veel koerskonijntjes op pad (wat logisch is op zo'n parcours)Die laatste 7 km maken ook het parcours niet goed vind ik.Een leuke afsluiter,dat wel.Maar die eerste 43 km ,daar moet toch nog een beetje aan kunnen gewerkt worden.Nu Lozer lijkt al jaren het zelfde parcours te hebben en toch was het weer een succes gisteren (meer dan 1000 bikers al).

Al bij al,mij goed geamuseerd,leuke streek (ook als is het on road) en een goed opwarmerke voor andere kadé vandaag in Douvrin.
Zo, en nu "zimme 'n bus in" (Letterlijk en figuurlijk)
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Gisteren ben ik ook afgezakt naar Lozer.

Een verslag is te lezen op mijn blog : http://mtb-tochten.skynetblogs.be
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

net ook terug uit Lozer. Ik kan alleen maar beamen wat hiervoor gezegd wordt, prima organisatie, bepijling was dik in orde (ook de plakkaatjes waren origineel en leuk gevonden). Het is een feit dat er veel road in zat, maar dit heeft volgens mij meer te maken met het verharden van singletracks tot kerkwegeltjes dan dat de organisatie niet goed gezocht zou hebben. Een goeie TT om eens door te vlammen, volgend jaar ga ik toch op zoek naar een andere initiatief, tenzij er niks te doen is in de streek. Volgende week wordt het ingelmunster.
ridley255
Mountainbiker

Post by ridley255 »

heb deze TT gistereen vandaag gerede en vond dat gistere minder wind stond.. :-) maar van de tt niets slechts te zegge. en da colake opt einde van de rit heeft me meer gesmaakt vandaag dan gistere.. gistere wast nen man en vandaag wast nog schoon jong jufrouwke :drunk:
dikke proficiat aan de organisatoren en wat mij betreft tot volgend jaar :lol:

Grtz
matthias
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

:cry: Ja man ben geweest en 3 keer gestorven (t'was mijne 4 mtb) was nie in form vandaag, mijne gebuur wel (bufallobiker) heeft wel ne keer of 3 moeten wachten t'was beetje bergop (moet nog veel leren) maar in't bos ek geen probleem zulle verstand op nul en geef maar buzze. volgend jaar weer van de partij ... en naaste weeke in INGELMUNSTER tes t'open dat beter gaat dan. A ja den a'pres was goe de Leffe van't vat was van't beste. 8)
rockyy
Mountainbiker

Post by rockyy »

ben ik dan ook zo een koerskonijntje? :-D
ik kende de moeilijkheidsgraad van het parkours omdat ik deze vorigjaar ook al eens reed met een maat. nu reed ik alleen daarom dacht ik van eens goed buzze te geven... 8) niemand nen rode zien voorbijstuiven op een cannondale optimo??? :-)

mooie tocht en organisatie trouwens =D>
Post Reply