15-16/09/07 Kruishoutem - Lozer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- swentibold
- Mountainbiker
Post by swentibold »
heb deze morgen de 39 km gereden. Vondt het een mooie tocht. met inderdaasd pijltjes op de grond., die als het ware een hulpmiddel kunnen zijn bij vandalisme. Bravo aan de inrichter. Volgend jaar zijn we er terug bij.
die laatste tien kilometer was echt "de créme" azo precies echte mountainbike, juist spijtig da er enen voor mij reed waar ik ni over kon
maja heb diene mens ook maar op zijn gemak laten rijden.
de overige 40km vond ik nu precies wel wa minder....
veel te veel road voor zo nen modderman als kik
bevoorading: een dikke tien
bepijling: vantzelfde
grtz
jonas
P.S. niemand mij zien rijden?
specialized stumpjumper knalrood en ik had een blauw tenueke aan.
samen met iemand met nen scott scale 10.
de overige 40km vond ik nu precies wel wa minder....
veel te veel road voor zo nen modderman als kik
bevoorading: een dikke tien
bepijling: vantzelfde
grtz
jonas
P.S. niemand mij zien rijden?
specialized stumpjumper knalrood en ik had een blauw tenueke aan.
samen met iemand met nen scott scale 10.
-
rudy coolens
- Mountainbiker
Plezant
Post by rudy coolens »
Deze morgen vertrokken vanuit Oudenaarde, gestart voor de 50 km en een relax ritje gereden, twee bevoorradingen met lekker drinken en lekkers te eten, bij aankomst nog een mini-colaatje gekregen, daarna een lekker worstje en een donkere Leffe! Op het gemakje terug naar Oudenaarde en bij thuiskomst 94 km op de teller!
Dit was echt genieten, lekker weer, perfekte organisatie en goei benen al zijn ze wel al 52 jaar in gebruik!
Dit was echt genieten, lekker weer, perfekte organisatie en goei benen al zijn ze wel al 52 jaar in gebruik!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
prachtige organisatie met bikeparking, goeie bepijling en goeie bevooradingen. Jammer genoeg kunnen we met het parcours minder boffen. Ik denk dat de 20% offroad die hierboven geschat werd nog te veel is. Het is wel een voor iedereen toegankelijke tocht en voor de koerskonijnen onder ons de ideale rit om met hoge gemiddeldes te kunnen stoefen.
Anderzijds is het misschien aangewezen om eens wa minder tijd en moeite te steken in de omkadering, maar wa meer in het parcours. Mits wat zoekwerk moet er veel meer te halen zijn uit deze mooie streek.
Anderzijds is het misschien aangewezen om eens wa minder tijd en moeite te steken in de omkadering, maar wa meer in het parcours. Mits wat zoekwerk moet er veel meer te halen zijn uit deze mooie streek.
- Gwen
- Mountainbiker
Het off road gehalte was eerder aan de lage kant, da's juist. Dat lange stuk steenweg heeft ook serieus op m'n zenuwen gewerkt maar ja... 't was mooi weer, aangenaam temperatuurke, gratis BBQ worst en leffe van 't vat...
Soms vroeg ik me ook af of er echt geen alternatieven waren voor al het asfalt, maar ben niet van de streek dus ik veronderstel dat ze er 't beste van gemaakt hebben. Enfin, desondanks heb ik mij goed geamuseerd en da's 't enigste dat telt
Soms vroeg ik me ook af of er echt geen alternatieven waren voor al het asfalt, maar ben niet van de streek dus ik veronderstel dat ze er 't beste van gemaakt hebben. Enfin, desondanks heb ik mij goed geamuseerd en da's 't enigste dat telt
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Vond het een mooi tt
prima bevoorradingen
De tocht was prima ,we hebben van alles gehad
single-tracks,kerkpaadjes,een beetje berg op ,berg af
Ook nog de laatste 10 km was super
veel technische stukjes
Aan aankomst nog een blikje cola,daarna nog een lekkere bbq worst
Ook nog een must gratis fiets parking
Voor de rest pracht organisatie