Sommige zijn toch ook om te lachen ... € 50, € 70,... 5% korting op een grand canyon oftewel juist de verzending uitgespaard.Transalp wrote:Dé koopjes bij Canyon: http://www.canyon.com/download/sparbuch ... ch_mtb.pdf
Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Was me ook opgevallen. Vorig jaar 150 euro korting gehad op een fiets van 1500 euro. 5% is te weinig. Dan zou ik voor model 2008 kiezen. Ik denk dat die kortingen zo klein zijn omdat er qua afmontage weinig verschil in gaat zitten tov de nieuwe modelen. 't Is maar een veronderstelling,he.Dr.Gonzo wrote:Sommige zijn toch ook om te lachen ... € 50, € 70,... 5% korting op een grand canyon oftewel juist de verzending uitgespaard.Transalp wrote:Dé koopjes bij Canyon: http://www.canyon.com/download/sparbuch ... ch_mtb.pdf
- nicolasdb
- Mountainbiker
voor de fotos/spec zie ook http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 920#531920nicolasdb wrote:dit is idd ook bij mij het geval M 'sportief' en L 'comfortabel' ... in de eerste plaats heb ik die fully besteld om mijn rug af en toe toch wat meer te sparen... kan natuurlijk als compomis een flatbar en kortere stuurpen steken, zoals nu op mijn HT ...hds wrote:Ben 1m83, heb canyon nerve rc9.0, het positiesysteem raadde me in "sportieve" rijstijl een M en in "comfortabele" rijstijl een L, heb een L besteld en heb geen probleem, is goed bestuurbaar, zit niet echt racy maar dat is ook niet nodig als je geen wedstrijden/chrono's fietst.
exemplaren in L en M waren nog in voorraad dus daar zou het niet aan mogen liggenDr.Gonzo wrote:@SusXT, heb jij het dan wel over dezelfde Peter als ie jou een L durft voorstellen. Zelfs die M lijkt me dan voor jou te groot. Ofwel komt bij Canyon enkel de kwantiteit van de verkoop en de verkoopcijfers op de eerste plaats en niet het geven van correcte informatie naar de kopers !![]()
thanks 4 de reacties
volgende week is ie al misschien klaar
grtz
grtz
Een Canyon als frameset kopen is niet zo slim, veel te duur in vergelijking met een volledige fiets.
Als je een volledige fiets koopt en de onderdelen goedkoop verder verkoopt kom je goedkoper uit dan een frameset.
Frameset Nerve XC kost 999€
De Nerve XC 3 met RS Reba kost 1199€, rekening is snel gemaakt he.
Denk wel dat het frame niet voor v-brake te krijgen is.
Als je een volledige fiets koopt en de onderdelen goedkoop verder verkoopt kom je goedkoper uit dan een frameset.
De Nerve XC 3 met RS Reba kost 1199€, rekening is snel gemaakt he.
Daar heb je wel een punt.kawa wrote:Een Canyon als frameset kopen is niet zo slim, veel te duur in vergelijking met een volledige fiets.
De Nerve XC 3 met RS Reba kost 1199€, rekening is snel gemaakt he.![]()
Maar euh, ze maken hun frames toch zelf, kunnen ze daar dan geen nokken op zetten ?