Mojo
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Gaat da wel voldoende zijn hè....?????Streets wrote:
Misschien is dit wel het moment om mijn 20 liter bruggse trippel ter beschikking te stellen
gisteren TT van Wetteren gereden (organisatie 2manybikers) en me ingeschreven voor de 50km. Niet echt heuvelachtig maar zeer tof tot zelfs echt verrassend. Weinig asfalt, veel singletracks en maar vlammen.
Bijna een constante van tussen de 27 à 31km/uur gereden.
Bevoorrading en bepijling was echt de max zou zelfs durven zeggen tot hiertoe het beste wat ik al heb meegemaakt.
Volgend jaar zien ze me daar zeker terug.
Namiddag naar Erpe Mere cyclocross gaan zien (zaterdag ne keer met MTB over gereden en amai mijne frak).
Dat is nogal een ander niveau als het onze. Denk dat ik in minder dan een halve ronde aan hun tempo al meer dan volledig opgeblazen zou zitten.
EN JULLIE?????
Mitch
Bijna een constante van tussen de 27 à 31km/uur gereden.
Bevoorrading en bepijling was echt de max zou zelfs durven zeggen tot hiertoe het beste wat ik al heb meegemaakt.
Volgend jaar zien ze me daar zeker terug.
Namiddag naar Erpe Mere cyclocross gaan zien (zaterdag ne keer met MTB over gereden en amai mijne frak).
Dat is nogal een ander niveau als het onze. Denk dat ik in minder dan een halve ronde aan hun tempo al meer dan volledig opgeblazen zou zitten.
EN JULLIE?????
Mitch
AJA?Mojobiker wrote:Ah Mitch, de zondag is er nog eens rond onze mooie kerk gereden. Nu zondag is het in Affligem te doen en de zondag daarachter gaan we een wedstrijd meerijden in Frankrijk. Zien da'k tegen dan super sta.
Mojo
Affligem ben ik ook van zin te doen, zal jullie vervoegen.
Wedstrijd in Frankrijk? daar ben ik wel voor te vinden.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Ah, blijkbaar hebben de "jonge gastjes" onder ons meer recuperatietijd nodig dan de iets ouderen ?????Mojobiker wrote:De rustperiode van het weekend te Houffa verlopen.
Mojo
Wij hebben d'er gisteren al opnieuw een 40-tal km bijgekletst.
- Mojobiker
- Mountainbiker
Tja, er zijn er die meer verantwoord trainen en je hebt er die maar opdoen he.
Tja(2), naar Tronck Rock geweest en er nie uit kunnen he. Ne keer zondigen mag. Vanaf dinsdag ben ik er weer.
En wat die race in Frankrijk betreft, inschrijvingen zijn al afgesloten vrees ik. Is met twee man, elk om beurt 7km rijden, 4u aan stuk.
Mojo
En wat die race in Frankrijk betreft, inschrijvingen zijn al afgesloten vrees ik. Is met twee man, elk om beurt 7km rijden, 4u aan stuk.
Mojo
Mojobiker wrote:Tja, er zijn er die meer verantwoord trainen en je hebt er die maar opdoen he.Tja(2), naar Tronck Rock geweest en er nie uit kunnen he. Ne keer zondigen mag. Vanaf dinsdag ben ik er weer.
Mojo
Spijtig