15-16/09/07 Kruishoutem - Lozer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
A propos, ik ben ook een vrijdagnachtrijder. Ligt het aan mij of ligt het aan de jongere herders, maar ik heb er geen problemen mee om rond 08u30 te vertrekken (zelfs vroeger indien nodig)Herder Ronny wrote:Volgende herders zullen al aanwezig zijn te Lozer:
Zaterdag 8u30
Zaterdag 9u30 (vrijdagnachtrijders)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zondag
![]()
Het deelnemersveld zal zich nog wel uitbreiden, maar zal afhankelijk zijn van hetgehalte van de nachtrit te Horebeke
Dus voor mij geen uitvluchten, zo vroeg mogelijk vertrekken om te genieten en natuurlijk (zo lang mogelijk)
't Ligt aan u...scubaluc wrote:A propos, ik ben ook een vrijdagnachtrijder. Ligt het aan mij of ligt het aan de jongere herders, maar ik heb er geen problemen mee om rond 08u30 te vertrekken (zelfs vroeger indien nodig)
Dus voor mij geen uitvluchten, zo vroeg mogelijk vertrekken om te genieten en natuurlijk (zo lang mogelijk)van de après te genieten
![]()
![]()
Herder Ben rijdt ook
- freelander1
- Mountainbiker
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Ieder jaar een zeer goede organisatie.
Ben morgen in de namiddag ook van de partij.
Ben morgen in de namiddag ook van de partij.
Hallo, na het stevig klimweekend in Vielsalm komen we ook naar Lozer afgezakt naar het vlakbij gelegen Lozer.
Volgende Anglo Boys hebben reeds toegezegd om in mijn wiel te kruipen
Frans, Banane, Peter ...
Sommige Anglo Boys rijden morgen aan Lac d'eau de l'heure (of zo iets).
Lozer is vlakbij dat zou wel ne keer kunnen betekenen dat het nen uitgebreiden après wordt (ne mens moet prioriteiten stellen hé)
tot dan
Barty
Volgende Anglo Boys hebben reeds toegezegd om in mijn wiel te kruipen
Sommige Anglo Boys rijden morgen aan Lac d'eau de l'heure (of zo iets).
Lozer is vlakbij dat zou wel ne keer kunnen betekenen dat het nen uitgebreiden après wordt (ne mens moet prioriteiten stellen hé)
tot dan
Barty