15/09/07 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
De richting kan ik je niet zeggen want dezen heb ik ook nog nie gedaan maar de verhouding is garantie minstens 80% singletracks en off road.
De bossen liggen hier allemaal kort bij elkaar dus veel verharde wegen zal je nie moeten rijden.
Ik ga hier mijn eerste off road tocht rijden sinds de meeting.
Grtz
De bossen liggen hier allemaal kort bij elkaar dus veel verharde wegen zal je nie moeten rijden.
Ik ga hier mijn eerste off road tocht rijden sinds de meeting.
Grtz
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Net trug van een tochtje door de bossen die in aanmerking komen voor deze TT.
Alles ligt er ideaal bij!!
Op een aantal plaatsen is nog een beke te zien dat er water gestaan heeft, voor de rest is alles droog.
In Meerhout-City pijlen van Fietspromo tegen gekomen (die witte).
Kheb die gevolgd voor een klein 10km en ik hoop dat die nie voor zaterdag zijn want dan gaat het gene vette worde.
Geen meter off road gehad
Hopelijk kiezen ze de goeie stukken eruit want als ge moest weten wa hier allemaal aan singletracks ligt
Onderweg nog enkele mountainbikers tegengekome.
Iemand van hier??
Grtz
Alles ligt er ideaal bij!!
Op een aantal plaatsen is nog een beke te zien dat er water gestaan heeft, voor de rest is alles droog.
In Meerhout-City pijlen van Fietspromo tegen gekomen (die witte).
Kheb die gevolgd voor een klein 10km en ik hoop dat die nie voor zaterdag zijn want dan gaat het gene vette worde.
Geen meter off road gehad
Hopelijk kiezen ze de goeie stukken eruit want als ge moest weten wa hier allemaal aan singletracks ligt
Onderweg nog enkele mountainbikers tegengekome.
Iemand van hier??
Grtz