08/09/07 12 uren race in waarschoot

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
2 Groentjes
Mountainbiker

Post by 2 Groentjes »

Wij zijn eens langsgereden om te kijken en normaal volgend jaar ook van de partij... =D>
sofeurken
Mountainbiker

waarschoot

Post by sofeurken »

gisteren met ons gemengd team"the lions"(philippe,linda&johan)deelgenomen aan de 12uren.ik denk dat we op de 16' of 17' plaats geéindigd zijn.graag zouden we de volledige uitslag nog eens zien.contént da we een tentje meehadden.het parcours;er mocht voor ons heel wat meer off-road ingezeten hebben maar ja zo simpel is het ook allemaal niet da weet ik ook wel.s'middags een lekkere lasagne gegeten,de stand met de sportdrank vond ik ook een groot pluspunt ,heb er dan ook ruimschoots myn goesting van gedronken.de jongens van de chiro deden hun best maar misten toch duidelyk wat ervaring die soms tot gevaarlyke toestanden leide,heb zo tot 3x toe op den trotoir moeten springen om een auto(in den bocht) te ontwijken!de mensen van de organisatie deden echt wel hun best voor je te helpen en in mijn gevalwas dat achter een uur of 8 wel nodig,kamwiel+bracket naar de vaantjes,dan maar van de nood een deugd gemaakt en met een cannondaal rush van FAS ,bedankt didier rondgereden.het onthaal en de ganse antoerage vond ik vriendelijk en aangenaam.zo rod 14uur vond ik de moilijkste periode,als ge dan bedenkt dat ge nog maar halverwege zit,amai!.we hebben ons toch prima geamuseerd en t optreden op t podium in waarschoot dorp was ook de moeite,vollen bak ambiance
KANONdale
Mountainbiker

Post by KANONdale »

bikers,bedankt voor de schitterende dag.Al de teams waren top.Het heeft ons de kracht om volgend jaar nog beter te doen.Zal ongeveer dezelfde periode zijn ,eerste weekend van september 2008.Noteer maar alvast in jullie agenda.Uitslagen en foto's binnenkort op de webside.
slakje
Mountainbiker
Location: stumpjumper marathon,stumpjumper 29 s works,Isaac Impact

Post by slakje »

Na inderdaad een zware strijd met "stoned biker" zijn team zijn we 4 geworden
dju toch in eigen gemeente net naast het podium gevallen,maar ja ze waren net iets sterker zeker.
Over het parcour kunnen we kort zijn,snel en goed berijdbaar enkel
het stukje aan de fabriek maakte bijna iedereen bang(zijn er zeer veel gevallen)maar ja het is ook mountainbiken hé.
Ook de organisatie stond al op punt op enkele schoonheidsfoutjes na, toch een dikke proficiat.
meer moet dat niet zijn en tot volgend jaar
frigorist
Mountainbiker

Post by frigorist »

Super organisatie =D> =D> =D>
Achteraf nog seriues feestje gemaakt ginder om vervolgens in de camionette te crashen en 's morgens tevreden terug te rijden :lol:

Groeten frigorist
PhilSpec
Mountainbiker

Post by PhilSpec »

inderdaad een dikke proficiat aan Didier en zijn team van medewerkers; wij, the Lions, hebben ons goed geamuseerd al was het op sommige momenten wel lastig en kwamen de krampen stilaan de kop op steken; maar al bij al denk ik dat we elk naar eigen kunnen een aardige prestatie hebben geleverd en de 12 uur vlot hebben vol gemaakt. We komen zeker terug !
Nog een bedenking : de veiligheid van de deelnemers kon nog iets beter gegarandeerd worden. Aan de fabriek met het stuk met de diepe voren staken de betonijzers uit de afgebrokkelde beton; meermaals waren de dranghekkens omgevallen en soms haalde een auto op het parcours toch nog gevaarlijke toeren uit.
Maar gelukkig heeft dit de pret niet kunnen drukken en hebben we afgezien en genoten !
Mio
Mountainbiker

Post by Mio »

Uitslag is te vinden hier----> http://www.fas-sport.be//eshop.htm
stoned biker
Mountainbiker

Post by stoned biker »

komen de foto's vanop het parcours ook nog online ergens??
KANONdale
Mountainbiker

Post by KANONdale »

We zijn bezig met een module te maken zodanig dat de foto's kunnen uitvergroot worden.Er is beloofd dat dit tegen eind deze week zal klaar zijn.Dus mannekes hou u vast want zal de moeite zijn.Er zullen er een paar verschieten van hun eigen.
Post Reply