01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Is het jullie nog niet opgevallen dat de besten allemaal rond 10 u 30' gestart zijn?
En doordat ze allemaal te samen klaar stonden om te mogen vertrekken,hebben ze dan maar beslist om ze om de 30 sec. te laten starten???
Als dit geen wedstrijdvervalsing is tegenover al die anderen die om de min.MOESTEN starten!!!
Weeral goed bezig,dienen maffiabond!!
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

En nu nog de einduitslag...
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

De "voorlopige" einduitslag is bekend, ze hebben hun site aangepast.
www.visachronochallenge.be
edy
Mountainbiker

Post by edy »

ik heb nu toch al van een paar mensen van de bond een antwoord gekregen op mijn mail, er is er zelf een die beloofd heeft om er serieus achter te zitten en die streeft naar een gelijkwaardige behandeling voor weg en mtb, we leven op hoop....

grtz
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Ook eentje gekregen.

Roy,

De leiding van de mountain bike heeft altijd verwezen naar de site van mountainbike.be. Wij zullen bekijken hoe wij dit probleem voor de toekomst beter kunnen opvolgen.

mvg
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

roy wrote:Ook eentje gekregen.

Roy,

De leiding van de mountain bike heeft altijd verwezen naar de site van mountainbike.be. Wij zullen bekijken hoe wij dit probleem voor de toekomst beter kunnen opvolgen.

mvg
Ten eerste is Mountainbike.be een volledige buitenstaander en neutraal tov van alle verschillende bonden.
Ten 2e heb ikzelf ( en ik heb ze ook allemaal mee gereden) serieus achter hun vodden gezeten om een antwoord te bekomen. Dit is dan ook slechts dinsdagochten naar mij toe gemaild.
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

ik ben eigenlijk zeer tevreden over mijn prestatie op zich, maar wat onthoocheld dat ik pas 50ste ben op 73 :evil:
Post Reply