No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Een vraagje wat de notubes en mijn Piranha banden betreft. Voor ze erop gingen wogen ze 465gr. Nu na enkele weken gemonteerd te zijn geweest heb ik er de notubes volledig uitgekuist en na een nachtje nogmaals droog gewreven. Gewicht 495gr! Zou er dan toch een deel vloestof in het bandweefsel achterblijven? Betekend dit dat ik volgende keer minder vloeistof dien toe te voegen bij montage?
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- Winno
- Mountainbiker
Heb hetzelfde voorgehad en is zoals madskatingcow zegt latex die erin is gekomen en opgedroogd. Het beste is ventiel eruit halen en proper maken met thinner of zoiets. Zo heb ik het toch gedaan en nadien gingen ze terug vanzelfHeadshot wrote:mijn ventielen van de notubes gaan heel moeilijk open, iemand een verklaring?
-
964RS
- Mountainbiker
Dr.Gonzo wrote:Mijn nieuwe bandenset is onderweg. Ik hoop dat dit een mooie allroundset wordt.
Voor: Conti Explorer Supersonic Achter: Conti Speedking Supersonic
50gr notubes per band zou moeten volstaan?
Ff een kopie van een beschrijving van de Explorer.... Maar moet je deze band nou tussen de 3.5- 4.5 bar rijden.
EXPLORER SUPERSONIC
>26x2.1
>Vouwbaar
>460g, de lichtste Explorer band
>Een echte XC race of marathonband
>3.5-4.5 bar
>Geheel zwart
MEER
>DE allround band!
>Bijzonder succesvol allround-model met neutrale handling en uitstekend rolcomfort
>Het effectieve EndlessEdge loopvlak functioneert uitstekend op rul en modderachtig terrein