07/10/07 Diksmuide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
polonium
Mountainbiker

07/10/07 Diksmuide

Post by polonium »

Allen op 7 october en 7 december naar Diksmuide voor de flanders field VTT en op 7 december een heuse nachtrit. :bounce:
Chimaera
Mountainbiker

Re: 4é Flanders Fields MTB

Post by Chimaera »

polonium-210 wrote:Allen op 7 october en 7 december naar Diksmuide voor de flanders field VTT en op 7 december een heuse nachtrit. :bounce:
als ge wilt da we allemaal komen zulde op z'n minst toch wa meer info mogen geven hé.

greetz
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Alle info over Diksmuide vanaf morgen op de forum . Mijn batterij is seffens plat van mijne portable. :(
Morgen. Beloofd. :wink:
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

De TT zelf heb ik nog niet gereden maar de eerste nachtrit wel vorig jaar, de organisatie had pech dat het de ganse wek voordien met bakken geregend had, ik geloof dat er maar een man of 40 was op de nachtrit, jammer want de mensen hadden er wel veel werk ingestopt. Ik kom zeker terug af voor de nachtrit. Dit nachtrijden heeft een speciale dimentie aan MTB.
Hopelijk dit jaar beter week.

Greetz

2f2f
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Hallo beste forumers,
zoals beloofd meer info over de twee ritten in Diksmuide.
Op 7 october starten we in de sporthal KTA in de Grauwe Broederstraat 73 te Diksmuide voor een rit van 25,35 of 48 km over een mooi varieënd parcour met twee ruime bevoorradingen Bij vertrek ontvangt iedereen een kleine attentie en bij aankomst is er mogelijkheid tot een warme douche, bikewash, BBQ, frisse dranken in onze bar, kans op een prijs van safety jogger en als laatste een leuke zondag.

Op vrijdag 7 december start onze nachtrit op de grote markt van Diksmuide in de boterhalle. Er zijn twee ritten. Eén van 25 en één van 35 km. Tevens met twee bevoorradingen,bikewash, startersattentie, warme douches, gratis pannenkoek, fietsparking in de zaal, sfeerverlichting op het parcoursk, BBQ, sfeervolle afterbar en een kerstmarkt. kortom een perfecte start voor uw weekend.

Vertel het verder en kom eens langs met uw bikemates. :-D
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Jullie mogen op beide data een sterke delegatie verwachten van jullie geburen uit Beerst. :wink: :lol:
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

We gaan jullie eens soigneren. (o) Alvast welkom !!!!!
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

na de zeer geslaagde nachtrit van vorig jaar kom ik zeker terug en we gaan zeker terug met een grote bende zijn van het forum ... en we kunnen dan weel gezellig blijven plakken tot de laatsten :bounce: :bounce: :bounce: om daarna nog frieten te gaan eten op de markt ... whoetwhoet lang leve de nachtritten
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

jocca wrote:na de zeer geslaagde nachtrit van vorig jaar kom ik zeker terug en we gaan zeker terug met een grote bende zijn van het forum ... en we kunnen dan weel gezellig blijven plakken tot de laatsten :bounce: :bounce: :bounce: om daarna nog frieten te gaan eten op de markt ... whoetwhoet lang leve de nachtritten
Als mijn wederhelf naar de cursus moet gak deze ook doen :bounce:
kwestie van je niet alleen door de polders te laten crossen é :wink:
Opa
Mountainbiker

Post by Opa »

Klopt het dat het een volledige nieuwe route wordt (zei men mij op de tocht van vorig jaar), maw een andere richting uit dan alle tochten in de omgeving?
Ik kom zeker af (doe het al jaren), altijd mooie attenties!!!! =D>
Post Reply