07/10/07 Diksmuide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Chimaera
- Mountainbiker
Re: 4é Flanders Fields MTB
als ge wilt da we allemaal komen zulde op z'n minst toch wa meer info mogen geven hé.polonium-210 wrote:Allen op 7 october en 7 december naar Diksmuide voor de flanders field VTT en op 7 december een heuse nachtrit.
greetz
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
De TT zelf heb ik nog niet gereden maar de eerste nachtrit wel vorig jaar, de organisatie had pech dat het de ganse wek voordien met bakken geregend had, ik geloof dat er maar een man of 40 was op de nachtrit, jammer want de mensen hadden er wel veel werk ingestopt. Ik kom zeker terug af voor de nachtrit. Dit nachtrijden heeft een speciale dimentie aan MTB.
Hopelijk dit jaar beter week.
Greetz
2f2f
Hopelijk dit jaar beter week.
Greetz
2f2f
Hallo beste forumers,
zoals beloofd meer info over de twee ritten in Diksmuide.
Op 7 october starten we in de sporthal KTA in de Grauwe Broederstraat 73 te Diksmuide voor een rit van 25,35 of 48 km over een mooi varieënd parcour met twee ruime bevoorradingen Bij vertrek ontvangt iedereen een kleine attentie en bij aankomst is er mogelijkheid tot een warme douche, bikewash, BBQ, frisse dranken in onze bar, kans op een prijs van safety jogger en als laatste een leuke zondag.
Op vrijdag 7 december start onze nachtrit op de grote markt van Diksmuide in de boterhalle. Er zijn twee ritten. Eén van 25 en één van 35 km. Tevens met twee bevoorradingen,bikewash, startersattentie, warme douches, gratis pannenkoek, fietsparking in de zaal, sfeerverlichting op het parcoursk, BBQ, sfeervolle afterbar en een kerstmarkt. kortom een perfecte start voor uw weekend.
Vertel het verder en kom eens langs met uw bikemates.
zoals beloofd meer info over de twee ritten in Diksmuide.
Op 7 october starten we in de sporthal KTA in de Grauwe Broederstraat 73 te Diksmuide voor een rit van 25,35 of 48 km over een mooi varieënd parcour met twee ruime bevoorradingen Bij vertrek ontvangt iedereen een kleine attentie en bij aankomst is er mogelijkheid tot een warme douche, bikewash, BBQ, frisse dranken in onze bar, kans op een prijs van safety jogger en als laatste een leuke zondag.
Op vrijdag 7 december start onze nachtrit op de grote markt van Diksmuide in de boterhalle. Er zijn twee ritten. Eén van 25 en één van 35 km. Tevens met twee bevoorradingen,bikewash, startersattentie, warme douches, gratis pannenkoek, fietsparking in de zaal, sfeerverlichting op het parcoursk, BBQ, sfeervolle afterbar en een kerstmarkt. kortom een perfecte start voor uw weekend.
Vertel het verder en kom eens langs met uw bikemates.
Als mijn wederhelf naar de cursus moet gak deze ook doenjocca wrote:na de zeer geslaagde nachtrit van vorig jaar kom ik zeker terug en we gaan zeker terug met een grote bende zijn van het forum ... en we kunnen dan weel gezellig blijven plakken tot de laatsten![]()
![]()
om daarna nog frieten te gaan eten op de markt ... whoetwhoet lang leve de nachtritten
kwestie van je niet alleen door de polders te laten crossen é