wk fort william

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

ATEGEV wrote:
S k u l l wrote:K L I K :wink:
Thx Skull.

Ziet er allemaal interassant uit. Toch raar dat hun Mission nooit echt gezien werd in wedstrijden. Minpuntje aan dees frame vind ik dat er slechts plaats is voor 1 bidon. Voor XC no prob, maar voor XCM...
marathon rijders preferen nogal makklijk een camelback
daar krijg je ook nog wat gereedschap enzo makkelijk bij in weggestoken
dat heb je nogal wel eens nodig op een marathon
:wink:
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

ATEGEV wrote:Ziet er allemaal interassant uit. Toch raar dat hun Mission nooit echt gezien werd in wedstrijden. Minpuntje aan dees frame vind ik dat er slechts plaats is voor 1 bidon. Voor XC no prob, maar voor XCM...
Zelfde reaktie op jouw post als in het "Merida 2008" topic :wink: .

Ralph Näf heeft er toch diverse wereldbekers mee gereden hoor, onder andere die in Madrid op 15 mei 2006 (met een 3de plaats als resultaat). Ik dacht zelfs dat hij kampioen marathon geworden was op een Mission (maar hier ben ik niet helemaal zeker van).
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Rikske wrote:
ATEGEV wrote:Ziet er allemaal interassant uit. Toch raar dat hun Mission nooit echt gezien werd in wedstrijden. Minpuntje aan dees frame vind ik dat er slechts plaats is voor 1 bidon. Voor XC no prob, maar voor XCM...
Zelfde reaktie op jouw post als in het "Merida 2008" topic :wink: .

Ralph Näf heeft er toch diverse wereldbekers mee gereden hoor, onder andere die in Madrid op 15 mei 2006 (met een 3de plaats als resultaat). Ik dacht zelfs dat hij kampioen marathon geworden was op een Mission (maar hier ben ik niet helemaal zeker van).
Neen, da was op ne carbonne ht, onderstaande foto komt vanop zijne website (foto's WK Marathon 2006)

Image
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Daar was ik dus niet zeker van, maar van o.a. die wereldbeker in Madrid in 2006 ben ik wel zeker (heb ik hier nog enkele foto's van liggen, misschien dat ik deze één dezer dagen hier ook eens plaats). Het is in elk geval onjuist om te zeggen dat ze de Mission niet in wedstrijden gebruikt zouden hebben.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Ik heb nog een kleine 200fotokes van het wk in fort william,maar wel van alles een beetje.maar ik weet niet hoe ik deze allemaal op deze site krijg daar ik niet zo thuis hoor in het computer gebeuren als iemand mij da stap per stap kan uitleggen.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Xescobiker wrote:Ik heb nog een kleine 200fotokes van het wk in fort william,maar wel van alles een beetje.maar ik weet niet hoe ik deze allemaal op deze site krijg daar ik niet zo thuis hoor in het computer gebeuren als iemand mij da stap per stap kan uitleggen.
Je laad ze best op bij een fotosite zoals fotopic.net en plaatst dan gewoon de link. :wink:
Post Reply