16/09/2007 Gelrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Hmmm ik twijfelde om deze TT te rijden maar nu zie ik dat de langste afstand slechts 45km is, dat is dan ook alweer beslist 
-
jaro
- Mountainbiker
Presies ni veel reakties op de rit in Gelrode, er is nogthans nen hele hoop volk op afgekomen.
Ben de 45 km gaan rijden en is mij goe meegevallen.
Een zondagvoormiddag met prima weer, een tocht in een mooie streek en een goede organisatie, wat moet ne mens nog meer hebben. Misschien nog een goede bevoorrading en afpijling, maar ook dat was dik in orde.
Achteraf nog een demokratisch geprijsd pintje gedronken op het terras. Mij hoor je dus niet klagen en hier terugkomen doe ik zeker.
Jaro.
Ben de 45 km gaan rijden en is mij goe meegevallen.
Een zondagvoormiddag met prima weer, een tocht in een mooie streek en een goede organisatie, wat moet ne mens nog meer hebben. Misschien nog een goede bevoorrading en afpijling, maar ook dat was dik in orde.
Achteraf nog een demokratisch geprijsd pintje gedronken op het terras. Mij hoor je dus niet klagen en hier terugkomen doe ik zeker.
Jaro.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Wij zijn ook geweest, de 45 km - mocht gerust 20 km langer
Het blijft een mooie streek, maar erg veel Bloso in het parcours (ik schat 75%).
Onderweg lelijk gestoken door een wesp aan de binnenzijde van mijn rechter ringvinger
Bedankt aan de mevrouw onderweg voor het pincet & de goede zorgen 
Onderweg lelijk gestoken door een wesp aan de binnenzijde van mijn rechter ringvinger