Ik kan enkel bevestigen wat hiervoor allemaal beschreven is. Prima tocht met meer dan voldoende off road, goede bevoorrading. Jammer voor de mannen van de organisatie dat er zo weinig volk was, maar wel leuk voor de rijders (ik vermoed dat het parkour ook niet gemaakt is voor de grote massa omwille van de vele single tracks).
Volgende jaar kom ik zeker en vast terug.
Afstand : 46,01 KM
Gem : 19,89
Bedankt organisatie
09/09/07 Sint-Martens-Bodegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Stefaan1967
- Mountainbiker
Bravo voor jullie allen : leukste TT uit de omgeving (en ver daarrond) - perfecte weers- en ondergrond omstandigheden, prachtig parcours, schitterende organisatie. Ik was van plan om het klein toerke te rijden, maar ben gelukkig van gedacht veranderd onderweg ... Goed maar, anders had ik de beste stukjes gemist. Spijtig genoeg geen tijd meer gehad voor den 'après'.
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
Kom niet vaak op deze site en wist bijgevolg niet dat er een tocht was in Bodegem.
Was met mijn maat gewoon onze usual toer aan het rijden en stuitten af en toe op pijltjes en bikers die de tocht deden. We wisten echter niet waar de tocht begon. Later dan weer wel toen we langs bodegem huiswaarts keerden (Lennik) en aan de Pitstop passeerden.
Prachtige streek om tocht in te organiseren. Enkel spijtig dat er in Asse niet richting Zavelput getrokken werd met zijn schitterende singletrack daar.
Ook werd de singletrack langs de kapel van Zjat (of hoe heet die weer) vermeden werd.
Volgend jaar rijden we zeker mee !
Was met mijn maat gewoon onze usual toer aan het rijden en stuitten af en toe op pijltjes en bikers die de tocht deden. We wisten echter niet waar de tocht begon. Later dan weer wel toen we langs bodegem huiswaarts keerden (Lennik) en aan de Pitstop passeerden.
Prachtige streek om tocht in te organiseren. Enkel spijtig dat er in Asse niet richting Zavelput getrokken werd met zijn schitterende singletrack daar.
Ook werd de singletrack langs de kapel van Zjat (of hoe heet die weer) vermeden werd.
Ha, de K.S., zie!Kayser Söze wrote:Kom niet vaak op deze site en wist bijgevolg niet dat er een tocht was in Bodegem.
Zullen volgend jaar samen rijden!
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
woord !J.S. wrote:Ha, de K.S., zie!Kayser Söze wrote:Kom niet vaak op deze site en wist bijgevolg niet dat er een tocht was in Bodegem.
Volgend jaar rijden we zeker mee !![]()
Hebt ge de streek hier trouwens al x wa gaan ontdekken ?
Kan u de goeie stuff wijzen, maar ni te rap he ket
ben enkel goe in het technische klim- en downhillwerk
fysiek is ni mijn sterkste punt.
Nee, jong, nog niks van de buurt gezien. Zondag was den eerste keer in 6 maand da 'k terug reed...Kayser Söze wrote:woord !J.S. wrote:Ha, de K.S., zie!Kayser Söze wrote:Kom niet vaak op deze site en wist bijgevolg niet dat er een tocht was in Bodegem.
Volgend jaar rijden we zeker mee !![]()
Kan u de goeie stuff wijzen, maar ni te rap he ket![]()
ben enkel goe in het technische klim- en downhillwerk![]()
fysiek is ni mijn sterkste punt.
Mijn specialiteiten zijn singletracks, downhill en technische stukskes! Bergop moete mij nie voor de wielen leggen!
Wij gaan goe bijeen passen (op de MTB bedoel ik, he!
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
Levenslust, das hier op max 2km van mij. tiens tiens, wist zelfs ni dat die iets organiseerden. Paar weken terug was er wel al nen tour in Lennik maar zat toen voor weekend in de streek rond Nismes om te biken.J.S. wrote:Nee, jong, nog niks van de buurt gezien. Zondag was den eerste keer in 6 maand da 'k terug reed...Kayser Söze wrote:woord !J.S. wrote: Ha, de K.S., zie!![]()
Kan u de goeie stuff wijzen, maar ni te rap he ket![]()
ben enkel goe in het technische klim- en downhillwerk![]()
fysiek is ni mijn sterkste punt.![]()
Was hier in Schepdaal wel al wa gepasseerd met de BLOSO-route van Dilbeek, maar de kanten van Lennik (andere kant van 't steenweg), nog nie echt gedaan. Nu zondag is er nen tocht in Lennik (ten voordele van Levenslust). Rijde daar toevallig nie?
Mijn specialiteiten zijn singletracks, downhill en technische stukskes! Bergop moete mij nie voor de wielen leggen!![]()
![]()
Wij gaan goe bijeen passen (op de MTB bedoel ik, he!)!
Mss dat we meerijden ja al gingen we normaal gezien den tour van Erpe-Mere doen of mss meerijden in de eerste rit van het nieuwe seizoen van de club van Gooik. kga x wa info zoeken van die rit hier zondag ...