Freeriders Groot Beersel, Halle, St genesius rode?
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
-
madrista666
- Mountainbiker
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
ja ok, maar ge moet dan gewoon zeggen wanneer en waar ge gaat he.Hubertje wrote:count me in!
het hangt van jullie af ...
ik kan nooit zaterdag overdag. wel zondag en maandag en avonden, maar aangezien het al rapper donker wordt ...
ben trouwens geen pro-fotograaf he. maar doe da wel graag en aangezien ik nog nooit mtb-pics getrokken heb wil x zien hoe ik dat beste doe om da wat leren.
-
madrista666
- Mountainbiker
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
lol nee, sta in mijne shop dan.MADRISTA666 wrote:awel morgen in Winterberg![]()
![]()
ff wa spammen www.1st8.be :whistle:
komt goed uit, ik kan ook enkel zondag,maandag en op avonden, ( werken heKayser Söze wrote:ja ok, maar ge moet dan gewoon zeggen wanneer en waar ge gaat he.Hubertje wrote:count me in!
ik kan nooit zaterdag overdag. wel zondag en maandag en avonden, maar aangezien het al rapper donker wordt ...
ben trouwens geen pro-fotograaf he. maar doe da wel graag en aangezien ik nog nooit mtb-pics getrokken heb wil x zien hoe ik dat beste doe om da wat leren.
we zullen eens moeten afspreken.
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
aha, nog ne zelfstandigemtb arno wrote:komt goed uit, ik kan ook enkel zondag,maandag en op avonden, ( werken heKayser Söze wrote:ja ok, maar ge moet dan gewoon zeggen wanneer en waar ge gaat he.Hubertje wrote:count me in!
ben trouwens geen pro-fotograaf he. maar doe da wel graag en aangezien ik nog nooit mtb-pics getrokken heb wil x zien hoe ik dat beste doe om da wat leren.)
hmm zelfstandig, nog net niet, maar praktish evenveel werkKayser Söze wrote:aha, nog ne zelfstandigemtb arno wrote:komt goed uit, ik kan ook enkel zondag,maandag en op avonden, ( werken heKayser Söze wrote: ja ok, maar ge moet dan gewoon zeggen wanneer en waar ge gaat he.
ben trouwens geen pro-fotograaf he. maar doe da wel graag en aangezien ik nog nooit mtb-pics getrokken heb wil x zien hoe ik dat beste doe om da wat leren.)
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
alleszins ... vakantie op maandag heerst wel e pak !
dan kunde rustig gaan biken zonder al dat volk op de weg
dan kunde rustig gaan biken zonder al dat volk op de weg