Dilsen-Stokkem en omstreken.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Yups, spijtig genoeg wel... Hatelijk, die veel te lange avonden :-? :cry:
Zeg maar gewoon hoe laat voor jou het best past, ik laat dan wel weten of ik kan of niet.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Als 18.00 het vroegst is, dan nemen we 18.00 uur. Als suske het goed vindt tenminste, want dat is nogal een moeilijk geval op dat gebied. Die wilt nooit toegeven :evil:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Angelo. wrote:Als 18.00 het vroegst is, dan nemen we 18.00 uur. Als suske het goed vindt tenminste, want dat is nogal een moeilijk geval op dat gebied. Die wilt nooit toegeven :evil:
Indeed! 't Is godverdomme altijd het zelfde met dat manneke!!! (= Angelo.) Hij wil altijd zo vroeg mogelijk vertrekken en nu geef ik eens toe, dan wil meneer later vertrekken. :roll: Sjonge toch.

:lol: FF serieus nu : Flipke, kunnen niet aan Taverne De Berg afspreken? Dan zien we je daar om 18u. Angelo, als wij dan om 17u30 vertrekken zullen we daar tegen 18u wel aankomen.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Je ziet dat de school terug begonnen is, zijn hersenen zijn terug actief. Hij komt nog eens af met een schitterend idee.
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Angelo. wrote:Je ziet dat de school terug begonnen is, zijn hersenen zijn terug actief. Hij komt nog eens af met een schitterend idee.

Image
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Zondag vertrekken we ook vanuit de Kapel vd weerstand?
Pak 9u15, dan zien we angelo tegen 10u15 aan de litsberg...

K2-er, laat maar weten waar we u treffen
en de rest....
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Angelo & Sus, ik kreeg net telefoon van de bezetter, die begint vrijdag en komt donderdagavond zijn stellingen brengen, 1 week vroeger dan voorzien was, en ik ben nog bezig aan de waterleiding :roll: 't Zal dus weer niks worden dus :-? #-o
Doe maar gewoon jullie ding en moest ik er toch kunnen geraken door één of ander mirakel, dan zien jullie me wel verschijnen aan Beau Sejour op het uur dat jullie afspreken.
Dan zal het vrijdagavond biken worden, 1 keer in de week moet ik toch die bouw eens kunnen vergeten :drunk:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Kris, er is bij mij ook op het laatste moment iets tussengekomen. Kunnen we vrijdagavond afspreken??

Ik ga morgen om 19.00 even naar de dokter.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

..... verwijdert wegens racisme ..... :lol:
Last edited by kawa on Wed 12 Sep 2007 11:21, edited 1 time in total.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Hela, gelieve ons topic niet te vervuilen

Die militairen toch
Post Reply