Zeg maar gewoon hoe laat voor jou het best past, ik laat dan wel weten of ik kan of niet.
Dilsen-Stokkem en omstreken.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Indeed! 't Is godverdomme altijd het zelfde met dat manneke!!! (= Angelo.) Hij wil altijd zo vroeg mogelijk vertrekken en nu geef ik eens toe, dan wil meneer later vertrekken.Angelo. wrote:Als 18.00 het vroegst is, dan nemen we 18.00 uur. Als suske het goed vindt tenminste, want dat is nogal een moeilijk geval op dat gebied. Die wilt nooit toegeven
Angelo & Sus, ik kreeg net telefoon van de bezetter, die begint vrijdag en komt donderdagavond zijn stellingen brengen, 1 week vroeger dan voorzien was, en ik ben nog bezig aan de waterleiding
't Zal dus weer niks worden dus
Doe maar gewoon jullie ding en moest ik er toch kunnen geraken door één of ander mirakel, dan zien jullie me wel verschijnen aan Beau Sejour op het uur dat jullie afspreken.
Dan zal het vrijdagavond biken worden, 1 keer in de week moet ik toch die bouw eens kunnen vergeten
Doe maar gewoon jullie ding en moest ik er toch kunnen geraken door één of ander mirakel, dan zien jullie me wel verschijnen aan Beau Sejour op het uur dat jullie afspreken.
Dan zal het vrijdagavond biken worden, 1 keer in de week moet ik toch die bouw eens kunnen vergeten