roc d'azur
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Op den Base Nature zijn geen douches voorzien! WC's?? van die cabientjes waar je je voorganger zijn materiaal nog ziet in liggen (alleen goe voor dringende boodschap).
Het is denk ik te gek om rond den Base te staan en te sukkelen terwijl je 60€ ongeveer alle sanitair, zwembad,elektriciteit en "veiligheid" hebt, + daarboven nog de sfeer van 1 grote bikersfamilie
.
Op den Base zelf mag je niet staan. Op het gras van den Base groeit ook een raar soort doorn. Kleine bolletjes die zich genadeloos door elke band prikken
, dus begeef je alleen op het gras aan de startzone en zeker niet op de parking voor de wagens!!! Een verwittigd man.... 
Het is denk ik te gek om rond den Base te staan en te sukkelen terwijl je 60€ ongeveer alle sanitair, zwembad,elektriciteit en "veiligheid" hebt, + daarboven nog de sfeer van 1 grote bikersfamilie
Op den Base zelf mag je niet staan. Op het gras van den Base groeit ook een raar soort doorn. Kleine bolletjes die zich genadeloos door elke band prikken
ik huur een appartementje aan de haven van Fréjus. Alle comfort, prijs valt best mee en je kan nog met de fiets naar de start (500 meter).
Mijn enige tegenvaller dit jaar ... na 3 jaar in de derde startgroep gestaan te hebben zit ik nu in 1 van de laatste groepen
Net iets te laat ingeschreven blijkbaar.
Dat gras is inderdaad iets raar. Twee jaar geleden reed mijn vrouw telkens met de kleine zijn buggy door dat gras en kon ik elke avond banden plakken.
Mijn enige tegenvaller dit jaar ... na 3 jaar in de derde startgroep gestaan te hebben zit ik nu in 1 van de laatste groepen
Dat gras is inderdaad iets raar. Twee jaar geleden reed mijn vrouw telkens met de kleine zijn buggy door dat gras en kon ik elke avond banden plakken.
er groeit een soort onkruid uit Algerije in dat gras. Aan dat onkruid zitten stekeltjes in de vorm van een driepikkel, altijd prijs als je erover rijdt. Er is een jaar geweest dat den enen na den anderen een gaatje of 20 à 30 had. Ofwel nieuwe band steken, ofwel..., ze hadden op de beurs een (toen nog) speciaal product : Groen Geax. Ne maat van me heeft met dat product in zijn band, en 30gaten, nog een jaar met die tubeless band gereden... goej poejer...mxworld wrote:ik huur een appartementje aan de haven van Fréjus. Alle comfort, prijs valt best mee en je kan nog met de fiets naar de start (500 meter).
Mijn enige tegenvaller dit jaar ... na 3 jaar in de derde startgroep gestaan te hebben zit ik nu in 1 van de laatste groepen![]()
De mannen van MTB Zoutleeuw zijn er (ongeveer) klaar voor en dat reeds voor het 4de jaar op rij.
Dit jaar zijn we met 8! Niet slecht voor een klein clubke.
Ik veronderstel dat er wel een paar Rando Noir tikets te koop zijn voor zaterdag. Stuur maar PB met GSM-nummer en ik breng je in contact met de mogelijke verkopers. Zelf doe ik enkel de Marathon dit jaar.
Pukkie.
Dit jaar zijn we met 8! Niet slecht voor een klein clubke.
Ik veronderstel dat er wel een paar Rando Noir tikets te koop zijn voor zaterdag. Stuur maar PB met GSM-nummer en ik breng je in contact met de mogelijke verkopers. Zelf doe ik enkel de Marathon dit jaar.
Pukkie.