Ahoi,
deze middag samen met witje aan m'n twee de rit na drie maand
out begonnen. Bij de start nog rap even de Fast en Grote Plateau,
Kleine Plateau gezien. Bij heb begin krijg ik direct de indruk dat we
in het mtb-ken begonnen zijn aan een nieuwe tendens, namelijk
weiden. Voor ik met m'n koe-truitje is dit zeker aangenaam en heb
dit graag.
Vandaag was ik voor m'n tweede rit opperbest en had m'n kostum met m'n strikje aan.
We hadden gekozen voor de 62 km en eerlijk ook wij hebben ervan
genoten. We zijn nergens verkeerd gereden, goeie bevoorradingen
met fruit, cakes en stukjes koek en chocolade dacht ik, oesje. Ik vond
dat we mooie stukjes offroad en prive gekregen hadden.
Aan de lac van Loppem heb ik er toch enkele gezien die dat
technisch stuk links laten liggen, foei.
Bij de tweede bevoorrading enkele nieuwe en gekende forumbikers
gezien waarvan Lichterveldenoare, Veeteetje. Dan samen met hun de
rest van de rit afgewerkt. Toen we in Zerkegem waren hebben we
een derde bevoorrading ingelast ten huize van Kenny. Het was
er daar ook leuk vertoeven in het zonnetje. Dan uiteindelijk de
laatste km's gereden en als èèn van de laatste toegekomen.
Voor sommige was het dus raar opkijken dat Witje, Veeteeetje
en ik zolaat nog toekwamen.....
Over het telefoonnummer, stond er geen aan de achterkant van
sommige bordjes ? Mijn conclusie, goeie rit en zeker genoten
van de 62,5 km. See you Next.....
WTC JABBEKE - 8/9/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Iets voor 14h00 samen met 11 brigandsbikers gestart voor de 62 km van deze prachtige tocht, over de organisatie niks dan lof je zit dat hier werk ingestoken was, bij leven en welzijn volgend jaar zeker terug van de partij.
Greetings the voltman
Greetings the voltman
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Voor ik mijn verslagje typ :
@Ostendbiker,Ostendenaere,.........en alle andere.
Toe ik mij inschreef vroeg ik ook naar een pechnummer.
Iemand van de organisatie zei toen dat de pechnummer op alle zoneborden vermeld stond.(45 in totaal).
Er was dus wel degelijk een pechdienst en nummer,alleen niet iedereen kan dit weten van in de start,hé.
Dus misschien een puntje dat de organisatie nog kan veranderen (verbeteren) door een pechnummer op het inschrijvingskaartje te schrijven(kleven).Ik had du het geluk dat ik het wel wist,maar ja,zo zie je maar,hé.
@Ostendbiker,Ostendenaere,.........en alle andere.
Toe ik mij inschreef vroeg ik ook naar een pechnummer.
Iemand van de organisatie zei toen dat de pechnummer op alle zoneborden vermeld stond.(45 in totaal).
Er was dus wel degelijk een pechdienst en nummer,alleen niet iedereen kan dit weten van in de start,hé.
Dus misschien een puntje dat de organisatie nog kan veranderen (verbeteren) door een pechnummer op het inschrijvingskaartje te schrijven(kleven).Ik had du het geluk dat ik het wel wist,maar ja,zo zie je maar,hé.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Deze namiddag ook zoals aangekondigd naar Jabbeke afgezakt met vrij hoge verwachtingen.
Winter en zomer-tt zijn steeds in orde wat het parcours betreft en dat was deze keer niet anders.Even dacht ik dat ik de rit alleen ging moeten afbollen (pepeetje had in de voormiddag al gereden
),maar daar stond Fritsie al,Tobi en pa Damien.Ook Lichterveldenaere kwam er spoedig bij toen ik nog even een klappeke stond te doen aan het voormiddag-boemeltreintje.
Uiteindelijk samen gestart en allen voor de grote tocht.Wat het parcours betreft heb ik mij formidabel geamuseerd.De gekende stukken (die nooit vervelen) samen met hele mooie privéstukken en de onvermijdbare road hier en daar die eigenlijk ook nooit verveelde.In de aangelegde bosparcourskes voelde ik mij in mijn sas.Die "pot"bosgrond alleen al vind ik zalig om in te rijden.De bepijling bleek in de voormiddag wat zoek,maar voor al wie in de namiddag reed,was dit perfect.Logisch dat de vroege vogels het wat moeilijk heeft gehad,maar de organisatie heeft dat vlot en goed hersteld.
Bevoorradingen waren ook heel goed met heel wat fruit (inderdaad lekkere meloen) en toen we er voor de tweede keer aankwamen reed Fritsie net lek.Van een gepast moment gesproken.Toen we aan het wachten waren kwamen Witje en BBQ ook aangebold.BBQ had duidelijk een betere vorm al dan een weekje geleden in Oudenburg.Het fietsgevoel bij hem lijkt stillkesaan weer terug te komen en de beentjes ook.
Toen we op een kilometerke of 10 van de meet kwamen overstak Kenny ons ook nog ne keer (Deze keer met de camionette
).Meteen het sein om nog ne keer de remmen dicht te trekken toen we aan zijn huis passeren.
O,
ik hou zo van die tochten die langs forumbikers hun huis passeren en waar een extra bevoorradingske wordt ingeschakeld.
Lichterveldenaere zal nu denken : waarom vallen die extra bevoorradingskes nooit i nhet begin van de rit ??.
Tobi liet die extra bevoorrading schieten
(hij zal nog wel veranderen),dus Samen met Witje en BBQ op Kenny zijn zonneterraske vertoeft met een frisse pint
(De Pilaarbijter was op blijkbaar).Daarna nog een kilometer of 6 moeten bollen voor we ook konden aanschuiven aan de aprestafel.Daar nog welgeteld 1 lefke verorberd samen met een BBQ-worstje met ketchup (zonder broodje).Ook nog een klapke gedaan met de "vleesbakker" van dienst (Vennum????).
Conclusie: Jabbeke krijgt van mij weer goeie punten en een hoge score.
Reden genoeg om er volgend jaar terug bij te zijn!!! (Winter EN zomer)
Bedankt en proficiat aan de ganse organisatie (+300 MTB-ers tov vorig jaar)

Bevoorradingen waren ook heel goed met heel wat fruit (inderdaad lekkere meloen) en toen we er voor de tweede keer aankwamen reed Fritsie net lek.Van een gepast moment gesproken.Toen we aan het wachten waren kwamen Witje en BBQ ook aangebold.BBQ had duidelijk een betere vorm al dan een weekje geleden in Oudenburg.Het fietsgevoel bij hem lijkt stillkesaan weer terug te komen en de beentjes ook.
Toen we op een kilometerke of 10 van de meet kwamen overstak Kenny ons ook nog ne keer (Deze keer met de camionette
O,
Conclusie: Jabbeke krijgt van mij weer goeie punten en een hoge score.
Reden genoeg om er volgend jaar terug bij te zijn!!! (Winter EN zomer)
Bedankt en proficiat aan de ganse organisatie (+300 MTB-ers tov vorig jaar)
Graag gedaan, een beetje extra kilometers kunnen nooit geen kwaad héostendenoare wrote:. Sjans dat er iemand bereid was om terug te rijden naar de bevoorrading, waarvoor nogmaals dank, om zo de pechdienst te verwittigen.
Bij het thuiskomen nog eens bij de doctor geweest voor een grondige controle en wat opkuis aan zijne neus. Blijkt enkel een snee te hebben op zijn neus.Mickey mouse plakkertje eropen twas af .
Gelukkig zijn de blessures niet al te ernstig, in elk geval nog veel mtb-plezier.
vond dat er hier daar nog wa pijltjes extra mochten staan, voe de rest alles ok...
blij da'k redbulllover ook nog s gezien te hebben, 't wordt tijd dat ie weer s buitenkomt met zn velo !!!!
grtz
P
- Traxer
- Kerstman
Hijg, hijg, puf, puf.....
Bijna terug bij mijn positieven na een (voor mijn huidige conditie) iets te snel ritje.
Ja, wij waren een van die 'vlammerkes'. Neen, niet verkeerd gereden (allez, in ieder geval toch niet gezien
)
Bedankt Kenny, vriend van Kenny (geef eens uwen nick in PB) en Cowboy Peter (evenals een nobele onbekende) om uw achterwiel te tonen....
Van de rit niks dan goed. Mooie, nieuwe stukskes gezien, de lekkerste beetjes uit de streek, goede bepijling en prima bevoorrading.
Zeker tot de volgende.
Bijna terug bij mijn positieven na een (voor mijn huidige conditie) iets te snel ritje.
Ja, wij waren een van die 'vlammerkes'. Neen, niet verkeerd gereden (allez, in ieder geval toch niet gezien
Bedankt Kenny, vriend van Kenny (geef eens uwen nick in PB) en Cowboy Peter (evenals een nobele onbekende) om uw achterwiel te tonen....
Van de rit niks dan goed. Mooie, nieuwe stukskes gezien, de lekkerste beetjes uit de streek, goede bepijling en prima bevoorrading.
Zeker tot de volgende.
Aan alle 622 bikers bedankt voor jullie deelname .
Wat het pechnr. betreft dit stond vermeld op de zoneborden en de pechdienst was ook aanwezig want er zijn een 5-tal bikers opgehaald.
Voor de volgende tocht zal dit zeker op de inschrijvingskaart staan,aan de betrokkene onze excuses en een spoedig herstel.
De parkoerbouwer en de werkgroep gaan nu eventjes uitrusten om dan onze wintertoertocht voor te bereiden,bij deze nodigen we jullie uit voor de
13e Permeketocht op zaterdag 26 jan. 2008
Wat het pechnr. betreft dit stond vermeld op de zoneborden en de pechdienst was ook aanwezig want er zijn een 5-tal bikers opgehaald.
Voor de volgende tocht zal dit zeker op de inschrijvingskaart staan,aan de betrokkene onze excuses en een spoedig herstel.
De parkoerbouwer en de werkgroep gaan nu eventjes uitrusten om dan onze wintertoertocht voor te bereiden,bij deze nodigen we jullie uit voor de
13e Permeketocht op zaterdag 26 jan. 2008
-
ostendbiker
- Mountainbiker
okè maar
Post by ostendbiker »
bedankt in ieder geval om te reageren ,tot de permeketocht zou ik dan maar zeggen
ps; zet de inschrijvingtafels niet meer vooraan maar achteraan de zaal ,zo zal iedereen meer plaats hebben om in en uit de zaal te komen ,had beetje gevoel dat ik daar in èèn kiekenkot zat
groetjes en tot later
ps; zet de inschrijvingtafels niet meer vooraan maar achteraan de zaal ,zo zal iedereen meer plaats hebben om in en uit de zaal te komen ,had beetje gevoel dat ik daar in èèn kiekenkot zat
groetjes en tot later