15-16/09/07 Kruishoutem - Lozer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ik heb nog nooit problemen gehad of gemaakt met die wandelaars,maar wel al gevaarlijke dingen gezien van mensen
die geen geduld kunnen opbrengen en kost wat kost deze voorbij vlammen zonder respect!!
t'Is maar dat iedereen weet dat ze er rekening met zullen moeten houden,of dat het wel eens
de laatste keer zou kunnen zijn dat er hier gefietst kan worden na eventuele klachten??
die geen geduld kunnen opbrengen en kost wat kost deze voorbij vlammen zonder respect!!
t'Is maar dat iedereen weet dat ze er rekening met zullen moeten houden,of dat het wel eens
de laatste keer zou kunnen zijn dat er hier gefietst kan worden na eventuele klachten??
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Wij zijn zaterdagmorgen ook met een aantal bikers van de partij (Knurrebikers en mannen van de Willem Tell).
Steeds prachtige tocht !
Ook druk mtb-weekend
:
Vrijdagavond: mannen St-Maria-Horebeke (ik moet werken
)
Zaterdag: Lozer
Zondag: Oedelem
Hopelijk zijn de weergoden goed gezind
.
Tot dan,
grtjs
Steeds prachtige tocht !
Ook druk mtb-weekend
Vrijdagavond: mannen St-Maria-Horebeke (ik moet werken
Zaterdag: Lozer
Zondag: Oedelem
Hopelijk zijn de weergoden goed gezind
Tot dan,
grtjs
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Zaterdag in TT Lochristi liep er een grote groep van 35 personen langs de Moervaart. Ze hoorden ons pas op het laatste moment aankomen omdat ze diep in gesprek waren (lees: taterden) en naar niets anders luisterden. Dan opeens schrokken ze zich een bult als we achter hen aan fietsten. Tja...zwiebertje wrote:Ik heb nog nooit problemen gehad of gemaakt met die wandelaars,maar wel al gevaarlijke dingen gezien van mensen
Ik zeg ook altijd een "goededag" of een "dank je wel" als ze uit de weg gaan. Kwestie van beleefd te blijven. Ik hoop dat de vliegeniers onder ons ook een beleefd woordje plaatsen want anders vrees ik er voor dat wij VTT'ers het slachtoffer gaan worden.
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
een 350-tal hm, uit de verslagen van vorig jaar zou het parcours veel road bevatten, wel een uitmuntende organisatie, ik ben benieuwd, ik kom de zaterdag
Dit kwam omdat het jaar daarvoor sommige delen van het parcours zo slecht berijdbaar waren, dat ze het jaar erna deze stukken hebben weggelaten en vervangen werden door wat meer delen op de weg! Niettemin was het een prachtige TT!firmie wrote:uit de verslagen van vorig jaar zou het parcours veel road bevatten
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad,heel wat road en kerkpaadjes maar de laatste 10 km maken veel goed en zorgen voor een hele mooie afsluiter.
Om veel hoogtemeters te hebben of veel off-road te rijden moet je er niet zijn.Maar het is een hele goeie organisatie die heel veel volk trekt en een streek die mij wel kan bekoren.
Om veel hoogtemeters te hebben of veel off-road te rijden moet je er niet zijn.Maar het is een hele goeie organisatie die heel veel volk trekt en een streek die mij wel kan bekoren.