09/09/07 Sint-Martens-Bodegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Stefaan1967
Mountainbiker

Post by Stefaan1967 »

Ik kan enkel bevestigen wat hiervoor allemaal beschreven is. Prima tocht met meer dan voldoende off road, goede bevoorrading. Jammer voor de mannen van de organisatie dat er zo weinig volk was, maar wel leuk voor de rijders (ik vermoed dat het parkour ook niet gemaakt is voor de grote massa omwille van de vele single tracks).
Volgende jaar kom ik zeker en vast terug.

Afstand : 46,01 KM
Gem : 19,89

Bedankt organisatie
J-pé
Mountainbiker

Post by J-pé »

Bravo voor jullie allen : leukste TT uit de omgeving (en ver daarrond) - perfecte weers- en ondergrond omstandigheden, prachtig parcours, schitterende organisatie. Ik was van plan om het klein toerke te rijden, maar ben gelukkig van gedacht veranderd onderweg ... Goed maar, anders had ik de beste stukjes gemist. Spijtig genoeg geen tijd meer gehad voor den 'après'.
Kayser Söze
Mountainbiker

Post by Kayser Söze »

Kom niet vaak op deze site en wist bijgevolg niet dat er een tocht was in Bodegem.
Was met mijn maat gewoon onze usual toer aan het rijden en stuitten af en toe op pijltjes en bikers die de tocht deden. We wisten echter niet waar de tocht begon. Later dan weer wel toen we langs bodegem huiswaarts keerden (Lennik) en aan de Pitstop passeerden.
Prachtige streek om tocht in te organiseren. Enkel spijtig dat er in Asse niet richting Zavelput getrokken werd met zijn schitterende singletrack daar.
Ook werd de singletrack langs de kapel van Zjat (of hoe heet die weer) vermeden werd.

Volgend jaar rijden we zeker mee !
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

Kayser Söze wrote:Kom niet vaak op deze site en wist bijgevolg niet dat er een tocht was in Bodegem.
Was met mijn maat gewoon onze usual toer aan het rijden en stuitten af en toe op pijltjes en bikers die de tocht deden. We wisten echter niet waar de tocht begon. Later dan weer wel toen we langs bodegem huiswaarts keerden (Lennik) en aan de Pitstop passeerden.
Prachtige streek om tocht in te organiseren. Enkel spijtig dat er in Asse niet richting Zavelput getrokken werd met zijn schitterende singletrack daar.
Ook werd de singletrack langs de kapel van Zjat (of hoe heet die weer) vermeden werd.

Ha, de K.S., zie! :wink:

Zullen volgend jaar samen rijden! 8)
Kayser Söze
Mountainbiker

Post by Kayser Söze »

J.S. wrote:
Kayser Söze wrote:Kom niet vaak op deze site en wist bijgevolg niet dat er een tocht was in Bodegem.

woord !

Hebt ge de streek hier trouwens al x wa gaan ontdekken ?
Kan u de goeie stuff wijzen, maar ni te rap he ket :-D
ben enkel goe in het technische klim- en downhillwerk :roll:
fysiek is ni mijn sterkste punt. :cry:
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

Kayser Söze wrote:
J.S. wrote:

woord !

Nee, jong, nog niks van de buurt gezien. Zondag was den eerste keer in 6 maand da 'k terug reed... :-? :oops: Was hier in Schepdaal wel al wa gepasseerd met de BLOSO-route van Dilbeek, maar de kanten van Lennik (andere kant van 't steenweg), nog nie echt gedaan. Nu zondag is er nen tocht in Lennik (ten voordele van Levenslust). Rijde daar toevallig nie?

Mijn specialiteiten zijn singletracks, downhill en technische stukskes! Bergop moete mij nie voor de wielen leggen! :-? :oops:

Wij gaan goe bijeen passen (op de MTB bedoel ik, he! :lol: )!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

iemand soms een planneke van dezen toer gemaakt via de gps ??
van de grootste lus ??

Ik had het ook gevraagd bij de start al maar door al die drukte zijn ze het wss vergeten.

Massini 8)
Kayser Söze
Mountainbiker

Post by Kayser Söze »

J.S. wrote:
Kayser Söze wrote:
J.S. wrote: Ha, de K.S., zie! :wink:

woord !

Nee, jong, nog niks van de buurt gezien. Zondag was den eerste keer in 6 maand da 'k terug reed... :-? :oops: Was hier in Schepdaal wel al wa gepasseerd met de BLOSO-route van Dilbeek, maar de kanten van Lennik (andere kant van 't steenweg), nog nie echt gedaan. Nu zondag is er nen tocht in Lennik (ten voordele van Levenslust). Rijde daar toevallig nie?

Mijn specialiteiten zijn singletracks, downhill en technische stukskes! Bergop moete mij nie voor de wielen leggen! :-? :oops:

Wij gaan goe bijeen passen (op de MTB bedoel ik, he! :lol: )!
Levenslust, das hier op max 2km van mij. tiens tiens, wist zelfs ni dat die iets organiseerden. Paar weken terug was er wel al nen tour in Lennik maar zat toen voor weekend in de streek rond Nismes om te biken.
Mss dat we meerijden ja al gingen we normaal gezien den tour van Erpe-Mere doen of mss meerijden in de eerste rit van het nieuwe seizoen van de club van Gooik. kga x wa info zoeken van die rit hier zondag ...
Homer
Mountainbiker

Post by Homer »

Was inderdaag dik in orde! =D> :lol:
Super toerken met de bestre tracks uit de streek
Spijtig dat ik ni langer kon blijven plakken op den après, moest nog op een ander ene gaan drinken...
The Real MTB Spirit 8)
fafty
Mountainbiker

Post by fafty »

weet er iemand waar de fotograaf zijn foto's naartoe zijn ? Of staan ze niet op 't net ?
Post Reply