finale Flanders-cup Heuvellandcross 15/09/07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Stef voor de 3 keer dat ik gaan trainen heb op het parcour was er iederekeer iemand mee met een vaste vork en dat ging perfect.S k u l l wrote:Maar is het parcour te doen met een vaste vork ?
Hellingen niet al te stijl buiten op 2 na maar er zit een stuk vals plat in waar je serieus afstand kan nemen op de daarop volgende steile klim.
greetz
Pieter
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
We kunnen dan eens samen verkennen, als da goe is eS k u l l wrote:Dank je Pieter, ik kom normaal gezien van donderdag al af.
En we verblijven op de naburige camping.
grtz
Waarschijnlijk kunnen we donderdag pas rond de middag hier vertrekken, dus eer we daar zijn en de caravan en de rest wat geïnstaleerd is er misschien niet al te veel tijd meer om te verkennen.sintesibrother wrote:We kunnen dan eens samen verkennen, als da goe is e
Maar misschien toch 1 rondje, vrijdag ik grondig verkennen en nog wat trainen.
- Klimmerken
- Mountainbiker
- Klimmerken
- Mountainbiker
Post by Klimmerken »
Weet soms iemand tot hoe lang de inschrijvingen gebeuren zaterdag. Kun je nog inschrijven een uur voor de start van de funklasse?
Heb je gezien Jerville toen je van het ziekenhuis kwam te voet, op welke afdaling ben je gevallen? wel klote dat je nu niet kan deelnemen.
Donderdag in de namiddag beginnen we met uitzetten van het parcours en vrijdag doen we verder van in de morgen, vanaf woensdagavond zal parcours omschrijving ook al te vinden zijn op onze website. zet hierover nog bericht.
Voor team's die tent willen plaatsen is er een service zone voorzien.
Nog eens laten weten dat wie geen vergunning heeft start bij funklasse B, starturen zijn te vinden op onze website.
Wat deze xc als speciaals heeft is dat de toeschouwers vanaf de parking via de enige in Vlaanderen gelegen zetellift, een verbinding hebben naar het parcours, dus voor vrouw en kids een aangename afwisseling met een prachtig zicht over parcours en omgeving.
Donderdag in de namiddag beginnen we met uitzetten van het parcours en vrijdag doen we verder van in de morgen, vanaf woensdagavond zal parcours omschrijving ook al te vinden zijn op onze website. zet hierover nog bericht.
Voor team's die tent willen plaatsen is er een service zone voorzien.
Nog eens laten weten dat wie geen vergunning heeft start bij funklasse B, starturen zijn te vinden op onze website.
Wat deze xc als speciaals heeft is dat de toeschouwers vanaf de parking via de enige in Vlaanderen gelegen zetellift, een verbinding hebben naar het parcours, dus voor vrouw en kids een aangename afwisseling met een prachtig zicht over parcours en omgeving.
- Jerville
- Mountainbiker
- Location: Sensa Pordoi, Corratec Superbow team worldcup, Merida sculptura/ Scott Genius MC 10, B1 cikara
heuvellandcross
ik ben ten de vlakte gegaan achter de cordoba. stomweg mijn wiel scheefgeslagen.
Ben nu net terug van het hospitaal en mag voor 6 weken het gips in.
Zal wel aanwezig zijn met de kodak maar zonder velo. De andere deelnemers gaan aanmoedigen hé.
Ben nu net terug van het hospitaal en mag voor 6 weken het gips in.
Zal wel aanwezig zijn met de kodak maar zonder velo. De andere deelnemers gaan aanmoedigen hé.