09/09/07 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Toch genoten van de tocht. Het was niet de zwaarste, maar toch goed geamuseerd (lees: tanden gebeten) op bepaalde stukken. Snelle tocht, bevoorrading in orde en de bepijling was ook wel ok. Hier en daar mocht er meschien al iets vroeger worden aangegeven. Enig minpunt van de dag: veel moeten opletten, stoppen en inhouden voor paarden! Ieder zijn plezier, maar op bepaalde momenten toch wel wat vervelend en gevaarlijk.
Thumbs up voor de organisatie!
Thumbs up voor de organisatie!
Je kan je ook afvragen hoe het mogelijk is dat er gelijktijdig 2(of waren het er 3 wandeltocht) manifestaties in hetzelfde gebied doorgaan.Ketel wrote: Enig minpunt van de dag: veel moeten opletten, stoppen en inhouden voor paarden! Ieder zijn plezier, maar op bepaalde momenten toch wel wat vervelend en gevaarlijk.
Die gemeentebesturen moeten toch vergunningen afleveren !
Wie was er dus vervelend,de paardenliefhebbers,mountainbikers of wandelaars .
- BeeVee2
- Mountainbiker
Ik had ook wel meer verwacht van deze TT.
Veel asfalt de eerst helft en toch soms wel een eigenaardige parcourskeuze; de mooiste stukken bleven links liggen.
De rodeberg maakt dan weer veel goed!
De pijlen werden op sommige plaatsen omgedraaid of verwijderd, vooral in de buurt van de VVV-toren. Organisatie kan hier natuurlijk niet veel aan doen, dat heb je als je elastieken moet gebruiken van de "groenen".
Hier en daar mocht er wel een pijltje meer hangen en ook wel wat vroeger. Heb de indruk dat dat andere jaren beter lukt?
Dit alles bedoeld als opbouwende kritiek hè! Het is natuurlijk makkelijk om af te breken. Maar da's zeker nie mijn bedoeling.
Voor de rest mij goed geamuseerd in mijnen achtertuin!
Kom zeker terug!
Juist 40 km rond op de teller en een AVS van 25,5 km/h.
C-ya
Veel asfalt de eerst helft en toch soms wel een eigenaardige parcourskeuze; de mooiste stukken bleven links liggen.
De rodeberg maakt dan weer veel goed!
De pijlen werden op sommige plaatsen omgedraaid of verwijderd, vooral in de buurt van de VVV-toren. Organisatie kan hier natuurlijk niet veel aan doen, dat heb je als je elastieken moet gebruiken van de "groenen".
Hier en daar mocht er wel een pijltje meer hangen en ook wel wat vroeger. Heb de indruk dat dat andere jaren beter lukt?
Dit alles bedoeld als opbouwende kritiek hè! Het is natuurlijk makkelijk om af te breken. Maar da's zeker nie mijn bedoeling.
Voor de rest mij goed geamuseerd in mijnen achtertuin!
Kom zeker terug!
Juist 40 km rond op de teller en een AVS van 25,5 km/h.
C-ya
Voor al de partijen wel wat vervelend veronderstel ik. Merkte nu en dan ook wat ergernis bij de ruiters, wat ook begrijpelijk is. Misschien toch een punt waar de organiserende instanties in de toekomst rekening mee kunnen houden.Supernaut wrote:Je kan je ook afvragen hoe het mogelijk is dat er gelijktijdig 2(of waren het er 3 wandeltocht) manifestaties in hetzelfde gebied doorgaan.Ketel wrote: Enig minpunt van de dag: veel moeten opletten, stoppen en inhouden voor paarden! Ieder zijn plezier, maar op bepaalde momenten toch wel wat vervelend en gevaarlijk.
Die gemeentebesturen moeten toch vergunningen afleveren !
Wie was er dus vervelend,de paardenliefhebbers,mountainbikers of wandelaars .
Hoedanook, volgende keer weer van de partij in Tessenderlo! Het was een leuke tocht.
Ik noem dit niet nirken. Enkel een opmerking. Wil zeggen dat het met momenten tot gevaarlijke situaties kan leiden. En daar wordt ook niemand beter van. Als er rekening mee kan gehouden worden is dat toch enkel positief! Ik gun zeker ieder zijn plezier. En over verdraagzaamheid, iedere keer dat er kon/mocht gepasseerd worden werd er vriendelijk de hand opgestoken. Daar geen problemen!trikke wrote:Paardjes , wandelaars of mountainbikers kunnen we niet allemaal een beetje verdraagzaam zijn en de bossen delen in plaats van er over te zagen en te nirken?