25&26/08/07 sixxxx race en flanderscup langdorp

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Met alle respect, maar over welke renners hebben we het hier dan? Want in de uitslag zie ik niet direct namen van "beloften" staan die me bekend in de oren klinken? Volgens mij is het weer gewoon een storm in een glas water...
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

S k u l l wrote:Hoe kunnen de mensen van de Bond die aan de inschrijvingstafel zitten nu weten dat die 2 renners een beloftevergunning hebben (en dan nog bij de Waalse bond).
Hier is de bond niet in fout, maar wel de renners die dit wisten en dit niet gemeld hebben.
het is niet Waalse bond maar eentje van de Belgische wielerbond
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

willemske wrote:Idd de bond doet hier de laatste tijd alles verkeerd volgens jullie. Hoe kunnen die mensen nu weten dat die 2 beloften waren als ze hun inschrijven bij fun b. or
nu ja dat is idd moeilijker ... maar ze hadden wel al eerder deelgenomen aan Flanders cup wedstrijden ...

volgens mij hebben ze alsnog geschrapt in de uitslag want ik heb er ook naar gezocht.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Tom M wrote:volgens mij hebben ze alsnog geschrapt in de uitslag want ik heb er ook naar gezocht.
Dan zie ik er het probleem/fout niet meer van in :roll: .
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Idd geen probleem dan :wink:
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Zoals ik al zei: storm in een glas water... :lol:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

normaal mogen ze daar niet eens starten. Mogelijk hebben ze hun laten starten om hun te laten 'trainen' en later in de uitslag geschrapt.
maar anderzijds : ze wisten dat het beloften waren, dat betekent : starten bij de belofte en niet in de funklasse. Ofwel gewoon niet.

om het in HUN taal te zeggen : reglement is reglement. (dat zeiden ze ook bij dat 13 jarig meisje tsssss)

verder zie ik nogal eens veldrijders starten bij de funklasse (elite z/contract, beloften). Maar als ze niks zeggen of laten zien, is dat dus erg moeilijk na te gaan. Bewuuste fout van de renners, niet van de Bond.
dat zie je ook vaak op de weg, bij nevenBonden (niet nationale wielerbond bv WAOD)
robin
Mountainbiker

Post by robin »

is er nog geen algemene uitslag na langdorp?
slow motion
Mountainbiker

Post by slow motion »

robin wrote:is er nog geen algemene uitslag na langdorp?
Zoiets?
http://www.chronorace.be/web2/Files/1282.pdf
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

slow motion wrote:
robin wrote:is er nog geen algemene uitslag na langdorp?
Zoiets?
http://www.chronorace.be/web2/Files/1282.pdf
Merci
Post Reply