fiets gekocht bij andere dealer

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

ik maak me daar geen zorgen om. Ik heb alletwee mijn bikes bij een ander gekocht (gewoon een hele hoop fietsenmakers afgedweild op zoek naar een schone fiets). Gekocht wat mij toen aanstond en dan naar de dichtsbijzijnde LBS voor onderhoud en herstellingen.
guano ape
Mountainbiker

Re: fiets gekocht bij andere dealer

Post by guano ape »

Eigenlijk niets van aantrekken en gewoon de waarheid zeggen.
als je het echt niet durft Herentals is dichter dan Overijse
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Herentals? waar kan je hier een Lapierre vinden???
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

als je een goede FB hebt zal hij hiervan géén probleem maken hoor ( ik heb er ook zo 1 hé Arno :wink: ) je koopt nog de stukken bij hem hé, dus verdient ie toch aan jou nog

BYE THE WAY let us see you're LAPIERRE :bounce: :bounce: :bounce:
onex
Mountainbiker

Post by onex »

tja mijne fiets komt ook van bij een plaatselijke verdeler terwijl al de andere uitrusting van bij Smout komt aangezien hijzelf geen kleding en dergelijk verkoopt... Ben er al vaak genoeg binnen gelope in de plunje van Smout en denk dat hij al blij is dak nog bij hem op onderhoud kom :wink:
Grietje
Mountainbiker

lappierre

Post by Grietje »

Ben vandaag bij mijn dealer geweest en hem verteld dat ik een tweede mtb bijgekocht heb en dat ik het spijtig vind dat ik bij heml geen mtb gekocht heb maar dat hetgene ik wilde niet in zijn gamma zat.

Ik vroeg hem of ik met de nieuwe fiets bij hem op onderhoud kon komen en dat was helemaal geen probleem/

Voila.... als ik genezen ben van mijn hersenschudding ga ik volle bak genieten van mijnne geweldige nieuwe fiets ...
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

het enige wat ik wel bij de Lapierre dealer zou laten doen zijn de lagers van de achterverging
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Gewoon, eerlijk duurt het langst.
Ben zelf in de verkoop aktief en erger me meer aan klanten die met allerlei smoesjes proberen te verbergen wat ze echt willen zeggen dan diegenen die gewoon zeggen waar het op aankomt.
De tijden dat klanten alles in één en dezelfde zaak aankochten is lang voorbij imo.
"Proficiat met jouw deal, chique bike, we zullen ons best doen om die perfect te onderhouden...", zou de reactie moeten zijn.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Nja, si, als ik mn zinnen gezet heb op een bike waar mn dealer niet kan aan geraken, dan koop ikm ergens anders. FB maakt daar geen probleem van, krijgt niet anders binnen dan mensen die van hun vorige ni content waren :lol:
Meestal koop ik trouwens okkasie fietsen, maar voor onderdelen ga ik wel zowat altijd naar daar.
hds
Mountainbiker

Post by hds »

Heb een canyon besteld (alleen via net) en ben gaan vragen bij plaatselijke lbs of hij onderhoud wou doen. Geen probleem zei hij. Heb dan wel bij hem schoenen, fietsstandaard en tool gekocht!
Post Reply