http://education.skynet.be/saintmichel/ ... Michel.htm
Als het parcour even mooi is als de website dan belooft het alvast super te worden !!!
09/09/2007 Esneux - Stany
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
En, zie ik je daar met je kortere...beentjes?julie wrote:is idd een mooie tocht!
Hey Teze ik ga morgenvroeg naar esneux . Vertrek rond 7.30u dus zal ginds zijn rond 8.45 u . Hopelijk lees je dit nog . Rij met een metalkleurige Specialized rockhopper . Wie weet zie ik je daar ...Teze wrote:Ben nog aan het twijfelen tussen deze en die van Theux. Iemand zin om één van deze 2 tezamen te rijden?
Bye bye
grtzzzzzzzzz
- Teze
- Mountainbiker
ok is goed. net beslist; het wordt dus Esneux.Remmenlos wrote:Hey Teze ik ga morgenvroeg naar esneux . Vertrek rond 7.30u dus zal ginds zijn rond 8.45 u . Hopelijk lees je dit nog . Rij met een metalkleurige Specialized rockhopper . Wie weet zie ik je daar ...Teze wrote:Ben nog aan het twijfelen tussen deze en die van Theux. Iemand zin om één van deze 2 tezamen te rijden?
Bye bye
grtzzzzzzzzz
ik zal om 8h45 aan de inschrijvingen staan. Zwarte reaction me gele drinkbus.
Hey Teze gisteren na mijn antwoord niet meer op forum geweest . Vanmorgen opgestaan en naar Theux gereden . Was maar een zwakke vtt met slechte bepijlingen en zwakke bevoorradingen . Dju dju was ik toch maar naar esneux gereden want was nog zo aan twijfelen . Volgende keer beter . Volgende week is het zeker Eupen wie weet mss zie ik je daar wel . bye bye Grtzzzzzzzzzzzzzzzz
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Ik fiets alleen maar heel goede toettochten.Remmenlos wrote:Hey Teze gisteren na mijn antwoord niet meer op forum geweest . Vanmorgen opgestaan en naar Theux gereden . Was maar een zwakke vtt met slechte bepijlingen en zwakke bevoorradingen . Dju dju was ik toch maar naar esneux gereden want was nog zo aan twijfelen . Volgende keer beter . Volgende week is het zeker Eupen wie weet mss zie ik je daar wel . bye bye Grtzzzzzzzzzzzzzzzz
Daarom ben ik ook in Esneux geweest.
Als troost mag je morgen eens naar de film van de TT van Esneux kijken

Last edited by Fons Moors on Sun 09 Sep 2007 15:10, edited 1 time in total.