hardtail

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
snook
Mountainbiker

Post by snook »

Heb mijn trek 9.9 elite model 2008 zaterdag besteld...
Mede doordat mijn huidige mtb trek is, en ik ben er enorm tevreden van. Specialized en look stonden ook op mijn lijstje, maar van specialized heb ik toch hier en daar al klachten gehoord en van look is het hun eerste carbon mtb (dus kans op de nodige kinderziektes...). En de reden die het meeste doorslag gaf is de garantie. Daar is trek toch wel uitstekend in.
Heb mijn budget redelijk wat opgeschroeft :oops: maar ben ervan overtuigt dat dit ook de moeite loont... :P
Nu nog eventjes geduld en in oktober op mijn nieuw blinkend machientje rijdn :lol:
De echte Flurk
Mountainbiker

Post by De echte Flurk »

Groot gelijk =D> . Proficiat =D> . Onder het moto "Wat goed is, daar moet ge vanaf blijven" :wink: kan dees hier tellen. Veel succes met uw nieuwe aankoop, ge zult het U zeker niet beklagen.

Greets
mai
Mountainbiker

Post by mai »

taurine 3 model 2008
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

superlight wrote:
SusXT wrote: en niet eentje waar je knie achter je oor zit en je handen ter hoogte van de vooras ;)
(duc 748)

Knie hoort tegen de grond!!! 748 is superkeuze, heb er succesvol mee in de 600 SS gereden.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

als je op een stuk rechtdoor met je knie tegen de grond zit is er structureel toch iets niet pluis 8)
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Bwa, ik ken er waarbij het wel te doen is denk ik (ikke chopperman he :oops: ) in rechte lijn je knie tegen de grond..
El Perro Diablo
Mountainbiker

Hubertje wrote:Bwa, ik ken er waarbij het wel te doen is denk ik (ikke pocketbikeman he :oops: ) in rechte lijn je knie tegen de grond..
Linskey performance bicycles, die mensen maken ook HT frames voor sjoppers......juist, uit titanium omdat dit materiaal het meeste zin heeft voor een hardtail, ook bij ne brommer.(ben ooit met een HT shovel naar Zweden gereden.............nooit meer!)

Moraal van dit verhaal: titanium is het materiaal om een frame te (laten) bouwen.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Pff, nog zo een van mijn ideeen die al gepikt is... Een chopperframe in Ti...
Is echt alles dan al gedaan? :(
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Hubertje wrote:Pff, nog zo een van mijn ideeen die al gepikt is... Een chopperframe in Ti...
Als gij dit hebt uitgevonden dan had je maar een octrooi moeten aanvragen. :-)
El Perro Diablo
Mountainbiker

Hubertje wrote:Pff, nog zo een van mijn ideeen die al gepikt is... Een chopperframe in Ti...

Honda had al V- brakes in de 50's, Elf een Lefty in the 70's, maar een sjopper met een Fatty en een carbonframe zag ik nog niet......
Post Reply