Als je in Bekkerzeel den draaiberg afrijdt en vervolgens rechts neemt richting Kapelle komt ge ter hoogte van de electriciteitscentrale ons pijltjes wel tegen, volg ongeveer 8 km het parcour en neem vervolgens de splitsing voor de 40 km dan kom je uit aan cafe de Pitstop(inschrijving).weldman wrote:Ziet er een tof toerken uit en dat bijna in eigen tuin , ik kom zeker af en breng wat volk mee. Kunnen wij aansluiten op het parcour langs Bekkerzeel om ons zo in te schrijven ?
tot zondag
09/09/07 Sint-Martens-Bodegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MaC'Red
- Mountainbiker
Vandaag voor den eerste keer gaan biken in Bodegem
Het aangename aan kleinere organisatie's is dat ge sneller parkeren kunt en weinig volk onderweg wat voor singletracks wel voordelig is.
Zijn wat later gestart dan voorzien maar we reden onderweg goed door en klimmen leek geen probleem te zijn.
De eerste 20 km was vrijwel vlak maae wel tof, singletrails van bij de start naast een beekje en dan een klimmeke en afdaling die me herinnerde aan de TT van Dilbike.
Een heel tof en gevarieerd parcours met een groete diversiteit aan singletrails.
Het doorkruisen van het Borré boske is steeds fun en dan plots mochten we nog een boske doorkruisen wat tevens in de Dilbike edities zat, deze keer geen matrassen aan de bomen want die steile klim en afdaling was er van tussen geknipt.
Kortom volgend jaar kom ik graag terug.
hm's = 426.
Massini
Het aangename aan kleinere organisatie's is dat ge sneller parkeren kunt en weinig volk onderweg wat voor singletracks wel voordelig is.
Zijn wat later gestart dan voorzien maar we reden onderweg goed door en klimmen leek geen probleem te zijn.
De eerste 20 km was vrijwel vlak maae wel tof, singletrails van bij de start naast een beekje en dan een klimmeke en afdaling die me herinnerde aan de TT van Dilbike.
Een heel tof en gevarieerd parcours met een groete diversiteit aan singletrails.
Het doorkruisen van het Borré boske is steeds fun en dan plots mochten we nog een boske doorkruisen wat tevens in de Dilbike edities zat, deze keer geen matrassen aan de bomen want die steile klim en afdaling was er van tussen geknipt.
Kortom volgend jaar kom ik graag terug.
parcours afgelegd in 2h 24' 15" en 18.42 avs.steffer wrote:Ons besluit was : Wie deze toer zondag in minder dan 2u30min aflegt is goe in form...![]()
![]()
hm's = 426.
Massini
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik zal het dan voor u zeggen, de bevoorrading was in ordeJ.S. wrote:Schitterend parcours! Heb nog nie veel TT's gereden met zo'n laag percentage aan asfaltstroken! Veel singletracks en technische stroken! En lekker rustig!
En 'k ga hier nie zeggen dat de bevoorrading in orde was, want dan geloven ze mij toch weer niet!![]()
Top!
Massini
2u26min op de 45 kmsteffer wrote:Ons besluit was : Wie deze toer zondag in minder dan 2u30min aflegt is goe in form...![]()
![]()
152 HR gemiddeld
430 hm
en dan heb ik het laatste stuk nog met 1 been moeten doen, want mijn linkercrank kwam los...
Mooie, goed uitgepijlde route. Toffe organisatie, goede bevoorrading. Soms (langs de autostrade) wat moeilijk voor mij met mijn koerspedalen, maar het is ook al 6 maanden geleden dat ik op mijn mtb zat!
Tot volgend jaar!
- Stefaan1967
- Mountainbiker
Post by Stefaan1967 »
Ik kan enkel bevestigen wat hiervoor allemaal beschreven is. Prima tocht met meer dan voldoende off road, goede bevoorrading. Jammer voor de mannen van de organisatie dat er zo weinig volk was, maar wel leuk voor de rijders (ik vermoed dat het parkour ook niet gemaakt is voor de grote massa omwille van de vele single tracks).
Volgende jaar kom ik zeker en vast terug.
Afstand : 46,01 KM
Gem : 19,89
Bedankt organisatie
Volgende jaar kom ik zeker en vast terug.
Afstand : 46,01 KM
Gem : 19,89
Bedankt organisatie