WTC JABBEKE - 8/9/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
ostendbiker
- Mountainbiker
okè maar
Post by ostendbiker »
weet ook wel dat er genummerde stroken waren ,mischien dat er daar èèn telefoonnummer op vermeld stond weet het niet ,in elk geval niet op het strookje die je terrug kreeg na betaling rit
sorry als ik mis ben
sorry als ik mis ben
- ostendenoare
- Mountainbiker
Post by ostendenoare »
Deze morgen gestart met 2 voor de 62km. Mooie tocht, goei bevoorrading. Echter na de tweede bevoorrading heeft mijne maat bij het uitkomen van de bosstrook in het stukje naar beneden een tuimeling gemaakt met wat schade aan zijne neus. Nochmaals bedankt aan iedereen die toen geholpen heeft en eerste zorgen heeft toegedient.
Idd zeer jammer dat er geen pech nummer was waarop je de organistie kon bereiken. Is toch een groot minpunt vin ik. Sjans dat er iemand bereid was om terug te rijden naar de bevoorrading, waarvoor nogmaals dank
, om zo de pechdienst te verwittigen.
Anders tot aan het accidentje hebben we ons goed geamuseerd.
Bij het thuiskomen nog eens bij de doctor geweest voor een grondige controle en wat opkuis aan zijne neus. Blijkt enkel een snee te hebben op zijn neus.Mickey mouse plakkertje erop
en twas af .
Idd zeer jammer dat er geen pech nummer was waarop je de organistie kon bereiken. Is toch een groot minpunt vin ik. Sjans dat er iemand bereid was om terug te rijden naar de bevoorrading, waarvoor nogmaals dank
Bij het thuiskomen nog eens bij de doctor geweest voor een grondige controle en wat opkuis aan zijne neus. Blijkt enkel een snee te hebben op zijn neus.Mickey mouse plakkertje erop
Idd een pechnummer op het inschrijvings blaadje zou wel mogen.ostendenoare wrote:Deze morgen gestart met 2 voor de 62km. Mooie tocht, goei bevoorrading. Echter na de tweede bevoorrading heeft mijne maat bij het uitkomen van de bosstrook in het stukje naar beneden een tuimeling gemaakt met wat schade aan zijne neus. Nochmaals bedankt aan iedereen die toen geholpen heeft en eerste zorgen heeft toegedient.![]()
Idd zeer jammer dat er geen pech nummer was waarop je de organistie kon bereiken. Is toch een groot minpunt vin ik. Sjans dat er iemand bereid was om terug te rijden naar de bevoorrading, waarvoor nogmaals dank, om zo de pechdienst te verwittigen.
Bij het thuiskomen nog eens bij de doctor geweest voor een grondige controle en wat opkuis aan zijne neus. Blijkt enkel een snee te hebben op zijn neus.Mickey mouse plakkertje eropen twas af .
groetjes
- Moustache
- Kerstman
Vanmorgen ook gereden samen met SuPaH Fly. 'k Had de indruk dat er net iets meer stukjes off-road inzaten dan vorig jaar, maar over het algemeen net iets te veel road.
Ons goed geamuseerd, alhoewel er toch hier en daar een pijltje meer had mogen staan. Een paar keer flink in de remmen gegaan en in St. Andries toch flink fout gereden toen bleek dat rechts eigenlijk wilde zeggen aan de overkant rechts.
Enfin, de 52 gereden omdat SuPaH Fly een SuPaH-verkoudheid heeft en dus wat minder asem. Die bleken er dan bijna 58 te zijn
(verslagje hier )
Hopelijk voelen de beentjes even goed morgen in Peruwelz.
Ons goed geamuseerd, alhoewel er toch hier en daar een pijltje meer had mogen staan. Een paar keer flink in de remmen gegaan en in St. Andries toch flink fout gereden toen bleek dat rechts eigenlijk wilde zeggen aan de overkant rechts.
Enfin, de 52 gereden omdat SuPaH Fly een SuPaH-verkoudheid heeft en dus wat minder asem. Die bleken er dan bijna 58 te zijn
(verslagje hier )
Hopelijk voelen de beentjes even goed morgen in Peruwelz.
Last edited by Moustache on Sat 08 Sep 2007 20:12, edited 1 time in total.
Ik vind dat het een goeie tocht was, mee veel bosstroken. Ook de aangelegde parcours met krijt lijnen waren leuk. Ik wil wel eens over de gemiddeldes hebben. heb gezien dat er veel mensen waren die vlug reden. Wij hadden op de 62km gemiddelde van 22, en hebben redelijk doorgereden op de stroken maar tempo ging serieus omlaag op de baan omdan terug te kunne groeperen. Hebben eigenlijk weinig mensen ingehaald en veel volk zien passeren. Zou graag dan eens weten hoeveel jullie dan gemiddeld hadden.
Misschien zullen we binnen enkele maanden ook wel nog vlugger affeceren als we wat op elkaar ingesteld zijn. 
één woord voor deze tocht ... schitterend ... alles zat mee ... goeie benen, mooi weer, prachtparkoer (voor mij toch), buffetbevoorradingVerbaclo wrote: Zou graag dan eens weten hoeveel jullie dan gemiddeld hadden.![]()
@ Verbaclo, gemiddelde was 25,8 op de 62.
Verslag volgt op onze site.
Greetzzzz
moviestar
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Deze middag de TT Jabbeke gereden. Mooie tocht voor deze streek. Een wat hoger roadgehalte is me niet direct opgevallen. Ligt misschien wat aan de conditie, maar vooral aan de afwisseling van de offroadstroken: bossen, singletracks, dreven, grasstroken, technische stukjes, ... Een beetje van al het goede uit de streek. 't Was al van mei geleden dat ik hier nog eens in de streek was, dus was het weer aangenaam bollen.
Geen problemen gehad met de bepijling, bevoorrading was uitstekend. Douches waren goed en van bij de autostrade bepijling naar de startplaats. Ook goede aprèsterras. De pechdienst heb ik gelukkig niet nodig gehad, maar mocht er toch wel zijn. Dat is echter zowat het enige minpunt dat ik over deze toch zou kunnen vertellen.
De rit gestart met VTT'tje, Fritsie, Tobi en vader Damien. Na de tweede bevoorrading sloten BBQ en Witje nog aan, maar veel verschil maakte dat niet uit. Ik bleef wat achteraan hangen, gelukkig in het gezelschap van Damien die zich wat aan mijn tempo aanpaste. Alvast bedankt!
Verbaclo, ik hoorde op de après ook iets over gemiddeldes van 27 en die gasten zoefden inderdaad over het parcours. Zelf iets van een goede 22 en dat was al zeer goed voor mij. We biken om ons te amuseren hé.
Geen problemen gehad met de bepijling, bevoorrading was uitstekend. Douches waren goed en van bij de autostrade bepijling naar de startplaats. Ook goede aprèsterras. De pechdienst heb ik gelukkig niet nodig gehad, maar mocht er toch wel zijn. Dat is echter zowat het enige minpunt dat ik over deze toch zou kunnen vertellen.
De rit gestart met VTT'tje, Fritsie, Tobi en vader Damien. Na de tweede bevoorrading sloten BBQ en Witje nog aan, maar veel verschil maakte dat niet uit. Ik bleef wat achteraan hangen, gelukkig in het gezelschap van Damien die zich wat aan mijn tempo aanpaste. Alvast bedankt!
Verbaclo, ik hoorde op de après ook iets over gemiddeldes van 27 en die gasten zoefden inderdaad over het parcours. Zelf iets van een goede 22 en dat was al zeer goed voor mij. We biken om ons te amuseren hé.
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Vanmorgen samen
met klein plateautje gestart voor de 62km.
Was een aangenaam ritje aan een "familiaal"
tempo'tje(wat nu en dan zeker eens moet kunnen)
Goed afwisselend parcours met een beetje van alles
erin en strategisch goed opgestelde bevoorradingen(die top waren!
)
Aan de eerste bevoorrading juist den "STOOM
"-trein(forum)nog zien aankomen om wat "kolen"
op het vuur te smijten.
Bepijling was zeker in orde voor onze snelheid(nergens misreden)maar wel hier en daar "vliegerkes"
zien misrijden.
Zeker een tocht waar iedereen zich kan op amuseren en echt iets waar een beginnende biker het plezier van de sport kan ontdekken.
Jabbeke:tot volgend jaar(en ook deze winter!)

Was een aangenaam ritje aan een "familiaal"
Goed afwisselend parcours met een beetje van alles
)
Aan de eerste bevoorrading juist den "STOOM
Bepijling was zeker in orde voor onze snelheid(nergens misreden)maar wel hier en daar "vliegerkes"
Zeker een tocht waar iedereen zich kan op amuseren en echt iets waar een beginnende biker het plezier van de sport kan ontdekken.
Jabbeke:tot volgend jaar(en ook deze winter!)
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
deze morgen met traxer, kenny en vriend op pad geweest. Eerste km waren een beetje zoals oudenburg vorig week, en daar voelde kenny zich uiteraard op thuis. Parcours was idd afwisselend met mooi aangelegde bospassages. Nu en dan wel een lang stukske weg. Na een rit goe door te vlammen, de laatste 5km op het gemakske uitgebold om dan op het terras nog rap ne bruine te drinken en een worstje te eten.
Eerst eventjes in het gezelschap van Grote en Kleine Plateau gewacht op de komst van VTT'tje. Daarna vertrokken met Lichterveldenaere, Damien, Tobi en VTT'tje voor een aangename rit. Na enkele maanden is het steeds leuk om weer eens in de Brugse streek te rijden.Bospassages afgewisseld met af en toe een stukje weg (er zaten zelfs enkele weidedoorsteken bij), twee prima bevoorradingen...wat moet een mens meer hebben. Terwijl ik een lekke band verving aan de bevoorrading kwamen ook BBQ en Witje aangefietst. Na de tweede bevoorrading moest ik de snelle mannen laten voorgaan (Verbaclo mijn A.V.S. was 22,9), maar tot mijn verrassing waren ze aan de eindmeet nog niet aangekomen
. Daarna nog een apres in het zonnetje en tevreden terug naar Kortrijk.
Jabbeke, bedankt en tot de wintertocht.

Jabbeke, bedankt en tot de wintertocht.