Granville Pulse
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Ik ben net eens gaan kijken maar het staat nergens op men kader op en ik weet het ook niet zo goed meer. Ik weet wel dat we nog aan het twijfelen waren tussen twee maten omdat ik er juist tussen zat. We hebben toen het kleinste kader gekozen, ik dacht dat het de maat M was maar ben niet heel zeker. Men binnenbeenlenget is 79cm.
Zondag een dagje naar Houffa geweest.
Here some bike pics.
Men maat zijn Cube en mijne Granville.

Mijn Granville op het einde van de dag.

Mijn Granville op de rode route 3.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's.
Het was echt een zalig dagje, we hebben rode route 3 en de blauwe 2 gereden in totaal goed voor zo'n 65km's. Ik was echt kapot, het was de eerste keer dat we in de ardennen gingen rijden en we hadden het toch een beetje onderschat.
Here some bike pics.
Men maat zijn Cube en mijne Granville.

Mijn Granville op het einde van de dag.

Mijn Granville op de rode route 3.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's.
Het was echt een zalig dagje, we hebben rode route 3 en de blauwe 2 gereden in totaal goed voor zo'n 65km's. Ik was echt kapot, het was de eerste keer dat we in de ardennen gingen rijden en we hadden het toch een beetje onderschat.
Ik ben gisteren naar bikesport in Asse geweest en heb me een paar mooie updates gekocht.
Ik hoop dat ik daarmee men gewicht nog een beetje naar beneden kan brengen: tune bidonhouder,rode A2Z snelspanners,rode hope zadelpenklem en omdat ik het zonder bar ends maar niet gewoon werd heb ik mij toch maar pro alloy sl bar ends gekocht.
Ik hoop dat ik daarmee men gewicht nog een beetje naar beneden kan brengen: tune bidonhouder,rode A2Z snelspanners,rode hope zadelpenklem en omdat ik het zonder bar ends maar niet gewoon werd heb ik mij toch maar pro alloy sl bar ends gekocht.