01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
s-works rider 336
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9

Post by s-works rider 336 »

Na bijna 1 week nog steeds geen resultaten..............

Wij zijn goe bezig, ook al zegge ze van nie !
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

ik heb vannacht nog een mailke gestuurd naar Frans...........
Keer kijken hoelang het duurt voor we antwoord krijgen :wink:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Weet iemand wie eigenlijk de verantwoordelijk is, Ik vermoed niet dat het frans is.
Is dit eigenlijk wel van den bond, want ik dacht dat langdorp geen gebruik maakt van de verzekering van den bond. (ik kreeg geen korting met m'n wedstrijdvergunning)

ps : ploegenklassement... iemand al iets van gehoord/gezien/... ?
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Heb juist TT in Hollebeke achter de rug en ... heb aan de 2 afgevaardigden ons ongenoegen meegedeeld. :evil:
Ze zeggen dat ze het zelf niet weten en dat ook zij nog niets ontvingen. :^o
Men ging er " achter horen". #-o
Is WEL duidelijk een organisatie van de bond. :evil: :cry: :evil: :cry:
Morgen in Langemark is het slothappening met... alle aanwezigen van de bond. Dus ... ieder die afkomt moet cree zagen hé! [-o< [-o< [-o< [-o<
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

aj kwak wrote:ps : ploegenklassement... iemand al iets van gehoord/gezien/... ?
Clubgenoten zijn het gaan vragen in Ichtegem. De ene zei "ja natuurlijk teld dat nog!" De andere zei: "Euh, neen, euh...het gaat niet door...beetje in het honderd gelopen...euh...maar volgend jaar zeker..." #-o

Volgens de laatste zou het zo zijn dat er 5 vaste namen zullen moeten worden doorgegeven voor de ploeg. Beste 3 tijden tellen...
We shall see.... :roll:
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

nja, tword tijd é
eerste deftige chrono dak rijdt, en kwilt es weten ze :p
tijd van 1.39.11, mo kweetnie echt hoeveel da is ongeveer van rangschikking, iemand in de buurt die het weet?
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Ing.Frag wrote:nja, tword tijd é
eerste deftige chrono dak rijdt, en kwilt es weten ze :p
tijd van 1.39.11, mo kweetnie echt hoeveel da is ongeveer van rangschikking, iemand in de buurt die het weet?
Ik was 49ste en ik heb er een kwartier langer over gedaan dusja mesch bij de eerste dertig :wink:
edy
Mountainbiker

Post by edy »

eric.vanrobaeys@skynet.be <eric.vanrobaeys@skynet.be>; jules.vandergunst@skynet.be <jules.vandergunst@skynet.be>; johan.vanooteghem@wielerbondvlaanderen.be <johan.vanooteghem@wielerbondvlaanderen.be>; louis.delaat@online.be <louis.delaat@online.be>; francois.vercammen@wielerbondvlaanderen.be <francois.vercammen@wielerbondvlaanderen.be>; johan.huyghe@wielerbondvlaanderen.be <johan.huyghe@wielerbondvlaanderen.be>; antoine.de.borchgrave@wielerbondvlaanderen.be <antoine.de.borchgrave@wielerbondvlaanderen.be>; info@wielerbondvlaanderen.be <info@wielerbondvlaanderen.be>;

Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar frans dehaene en naar alle bovenstaande mailadressen, dat is alles wat ik kon vinden op de site van de wielerbond, daarjuist in Langemark beweerde Frans dat de uitslagen al sedert verleden week zaterdag op het net staan???? zijn dochter had ze toen al uitgeprint???
Iedereen die het ziet zitten moet ook maar een mailtje sturen naar al die gasten, misschien zal er eentje wakker schieten. MTB ligt duidelijk in de laagste lade bij die gasten van de bond, dat zie je ook duidelijk op hun site.

grtz
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

lol waar staan ze dan?

Lol aj de uitslagen vraagd op hun site van de wbv zenden ze je naar de uistlagenpagina van mountainbike.be #-o

das echt shandalig e van alle wegkoersen zelfs die van gisteren staan alle uitslagen online. En wij zitten hier al meer of een week te w8ten :evil:
edy
Mountainbiker

Post by edy »

roy wrote:lol waar staan ze dan?

Lol aj de uitslagen vraagd op hun site van de wbv zenden ze je naar de uistlagenpagina van mountainbike.be #-o

das echt shandalig e van alle wegkoersen zelfs die van gisteren staan alle uitslagen online. En wij zitten hier al meer of een week te w8ten :evil:
ja, waar staan ze dan? heb ik ook gevraagd in mijn mail, ik ben normaal zeer rustig maar als er een vent van 60 jaar zit te liegen dat hij zwart ziet begin ik toch wel wat te koken, denken die gasten nu echt dat wij allemaal zo'n domme kiekens zijn? ik vraag me toch af hoe die organisatie in elkaar zit, is dit hun "werk" wat die gasten bij de bond doen of zijn dat allemaal vrijwilligers?
Post Reply