WTC JABBEKE - 8/9/2007

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Verbaclo
Mountainbiker

Post by Verbaclo »

Ik rij niet echt veel in de zomer, ik kies meer voor de weg maar dit weekend kies ik voor mijn bike. Ik lig wel nog met zware winterbanden. Ik denk dat dit misschien niet het ideale is voor morgen van start te gaan. Welke banden neem je het best in de zomer, helemaal zonder profiel (strandbanden), of iets tussen de twee?
sand
Mountainbiker

Post by sand »

morgen ook eens afzakke nor jabbeke, start rond 8u.

grtz
vennum
Mountainbiker

Post by vennum »

Voor wie nog aan het twijfelen is, gewoon die MTB inladen en afkomen! Het wordt een mooie en aangename rit! Tot straks :bounce:
pretorian
Mountainbiker

jabbeke

Post by pretorian »

Juist de 52 km gereden (55 ip teller) ,paar keer misreden

Mooi tochtje , voor herhaling vatbaar

groetjes
stef2
Mountainbiker

Post by stef2 »

Zeer mooie tocht =D> !!! ook een paar keer misreden,had ook 55 km.
Volgend jaar ben ik terug van de partij :wink:

Gr stef.
sand
Mountainbiker

Post by sand »

mooi ritje, 8u30 gestart, int laatste bos was het even onduidelijk maar dan toch ne weg gevonden :-D , lekkere meloen bij bevoorrading :),

grtz!
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Vanmorgen ter hoogte Hermitage gestart en nadien ingeschreven voor de 62km, die er 59 waren.
Het lag er droog bij maar zo 'n hoog tempo kreeg ik er toch ook niet uit (24,5/h-59km). Ik heb nog betere dagen gekend! Over de tocht niets anders dan lof. Alles mooi uitgepijld, leuke private stukken en een heel goede bevoorrading! Geen tijd gehad voor den après en nu vlug naar mijn werk.
Proficiat aan de organisatie =D> en tot de winter tt, want die is ook heel mooi! :wink:

17november Brugse bossen Imes tocht
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:
deze morgen ook gestart. Het was weer een mooie rit. Goede bepijling, zeer goede bevoorradingen, prachtige stroken bos, goede afspuitstand, lekkere bbq worst, .....

Wat moet en mens meer hebben. Was een goede training voor morgen in Denderwindeke.

Tot den volgende.

Wes :bounce: :bounce: :bounce:
ostendbiker
Mountainbiker

okè maaar

Post by ostendbiker »

vanmorgen 62 gereden en vond alles okè goeie bevoorrading ,wel iets teveel baan naar mijn mening ,maar toch zeer mooie rit ,ook mooi madamtje leren kennen met bijzondere goeie benen (miek)
maar na de tweede bevoorrading enkele singele tracks verder up naar beneden derde voor mij maakt èèn buiteling de twee erachter ook tegen de grond ,dus in eerste instantie moest ik wel eens lachen ,maar gezien de ernst was dit vlug voorbij dokter dejaeger erbij ,met dank ,dan maar beslist om de pechdienst op te bellen ,maar wat bleek ......er was er geen
conclusie ....iedereen wil zich amuseren ,en iedereen heeft ook wel eens pech ...jongens ik weet dat alles uiteindelijk wel om de centen draait ,maar daar kan wel èèn woordje over gepraat worden hè weet wel met dat beetje inschrijving geld ,kom je niet ver ,maar denk wel dat menige mensen bereid zijn om iets meer te betalen voor meer service
toch bedankt om de mooie rit
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

ik zien der niet geraakt , de dag voordien blijven plakken en redelijk :drunk: :drunk: :roll:
Post Reply