09/09/07 Weelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

devil biker wrote:deze tt lijkt me echt wel bon, spijtig dat ik dan ergens anders zit :-)
Tja, ik ook. Zit komend weekeinde in de Ardennen :(
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

1/11 is er ook een tt in weelde, kan zijn dat ik naar den deze wel kom, en daar is er ook 60 km mogelijk :-D .
Maar deze edisie ga ik missen :(

kalender : http://www.mtb-kalender.nl/
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

devil biker wrote:kalender : http://www.mtb-kalender.nl/
Bedankt dat je deze link even vermeld hebt, Devil Biker. Hierdoor zag ik zonet dat zij de inschrijvingsuren foutief vermeld hebben. Er staat op die site: van 08.00 tot 13.00 uur. Dit moet zijn van 08.00 tot 11.00 uur !!!

Ik heb zonet dan ook al een mailke aan die webmaster gestuurd. Hopelijk past men dit foutje even aan.

Op de affiche en flyer, die je op onze site kan vinden, staat het dus wel juist vermeld.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

das graag gedaan :wink:
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Omdat 'k geen zin had om ver naar Meux, Theux of Esneux te bollen en ook niet om veel te klimmen vandaag maar afgezakt naar Weelde.

1ste 13 km : saai, veel rechtdoor
vanaf dan (vanaf de grote plassen dus, waar toch enkele gezwommen hebben al was 't ni nodig :-) )tot aan bevoorrading : de max met kronkelende singletracks a volonte. Dit duurde wel een hele tijd.

Na de bevoorrading nog 2x mooie stukjes, maar wel van korte duur.
Al de rest hierna was weer saai en veel te veeeel rechtdoor.

Sry mannen, niks voor mij.

Wel kleine attentie bij aankomst (drinkbus) en prijs bij den tombola (2.5l vanille)
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

De 50 km gedaan alhoewel op het tellerke stond toch maar ruim 46 km :-? Spijtig dat op sommige plaatsen het gras hoog stond, geef die bosdieren eens een grasmachine cadeau :P hierdoor spijtig genoeg op de single-track met het hoge gras in het bos hard tegen de grond gegaan :roll: Voor de rest in één woord SUPER voor wat de streek de beiden heeft =D>
rancho
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Marathon '05, IdWorx Mountain Rohler '06

Noordergrensrit

Post by rancho »

Al bij al toch prachtige rit, fantastisch mooie en bosrijke omgeving, met enkele heel leuke singletracks. Globaal denk ik meer dan 90% onverharde wegen, alleen begin en einde wat asfalt. Afpijling perfect geregeld, dranghekkens aan gevaarlijke oversteekplaatsen. Wegens het vlakke parcours kan men hier redelijk doorvlammen, hoewel de zanderige ondergrond toch hier en daar wat zwaarder uitvalt, en de singletracks zijn echt goed. Chapeau!

=D>
Post Reply