fiets gekocht bij andere dealer
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
als je een goede FB hebt zal hij hiervan géén probleem maken hoor ( ik heb er ook zo 1 hé Arno
) je koopt nog de stukken bij hem hé, dus verdient ie toch aan jou nog
BYE THE WAY let us see you're LAPIERRE

BYE THE WAY let us see you're LAPIERRE
-
Grietje
- Mountainbiker
lappierre
Ben vandaag bij mijn dealer geweest en hem verteld dat ik een tweede mtb bijgekocht heb en dat ik het spijtig vind dat ik bij heml geen mtb gekocht heb maar dat hetgene ik wilde niet in zijn gamma zat.
Ik vroeg hem of ik met de nieuwe fiets bij hem op onderhoud kon komen en dat was helemaal geen probleem/
Voila.... als ik genezen ben van mijn hersenschudding ga ik volle bak genieten van mijnne geweldige nieuwe fiets ...
Ik vroeg hem of ik met de nieuwe fiets bij hem op onderhoud kon komen en dat was helemaal geen probleem/
Voila.... als ik genezen ben van mijn hersenschudding ga ik volle bak genieten van mijnne geweldige nieuwe fiets ...
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
het enige wat ik wel bij de Lapierre dealer zou laten doen zijn de lagers van de achterverging
- Dickie
- Mountainbiker
Gewoon, eerlijk duurt het langst.
Ben zelf in de verkoop aktief en erger me meer aan klanten die met allerlei smoesjes proberen te verbergen wat ze echt willen zeggen dan diegenen die gewoon zeggen waar het op aankomt.
De tijden dat klanten alles in één en dezelfde zaak aankochten is lang voorbij imo.
"Proficiat met jouw deal, chique bike, we zullen ons best doen om die perfect te onderhouden...", zou de reactie moeten zijn.
Ben zelf in de verkoop aktief en erger me meer aan klanten die met allerlei smoesjes proberen te verbergen wat ze echt willen zeggen dan diegenen die gewoon zeggen waar het op aankomt.
De tijden dat klanten alles in één en dezelfde zaak aankochten is lang voorbij imo.
"Proficiat met jouw deal, chique bike, we zullen ons best doen om die perfect te onderhouden...", zou de reactie moeten zijn.
Nja, si, als ik mn zinnen gezet heb op een bike waar mn dealer niet kan aan geraken, dan koop ikm ergens anders. FB maakt daar geen probleem van, krijgt niet anders binnen dan mensen die van hun vorige ni content waren
Meestal koop ik trouwens okkasie fietsen, maar voor onderdelen ga ik wel zowat altijd naar daar.
Meestal koop ik trouwens okkasie fietsen, maar voor onderdelen ga ik wel zowat altijd naar daar.